![]() |
Heeyh :p
Heey iedereen, nou laat ik me maar eens voorstellen..
Ik ben Joyce, maar iedereen noemt me Jojo :9 Ik ben 13 (ik kan bijna zeggen dat ik 14 ben XD) en ben op 7 Februari jarig. Normaal gesproken hou ik niet zo van forums maar dit leek me best leuk, ik heb ook hyves wat ik eerst niet zo zag zitten dus misschien ga ik dit ook wel na een tijdje leuker vinden. Ik hou van anime en manga. Ik teken het ook vaak en ik schrijf verhalen. Ik ben dus zeg maar een beetje artistiek ;) Voor de rest weet ik niet echt veel :p Nou, jullie weten het nu denk ik wel jullie zullen me vanzelf wel beter leren kennen denk ik ;) Byeeeh, Joyce |
Citaat:
maar toch welkom! |
hoi Jojo XD
|
Whaha, wat lijkt je heel sterk, dat ik er normaal gesproken niet van hou of dat dit forum best leuk is ?? xD
|
:| sorry, moet nog even wennen aan de emoticons hier XD
|
emoticons? woordje? wat? huh, oh die gele dingen .. ik denk al!XD
|
Whaha, ja ik noem het meestal emo's maar net had ik een topic over emo worden gelezen en nu gebruik ik het tijdelijk niet omdat het dan raar klinkt :| (ik weet het, ik spoor niet XD)
|
Nou bedankt dan XD Ook hoi :9 ( ja ik kan ook goed tegen dat soort dingen, kheb een hele goede vriend en die plaagt me dagelijks x3 )
|
Citaat:
|
was het vroeger wel leuk dan?
|
Ja :yes:
Toen waren er mooie vrouwen :$ |
LooooL, misschien zitten die er nog steeds, je kunt ze niet zien XD (ik zal mezelf maar niet als een voorbeld geven, want ik ben lelijk O.o)
|
Foto? *)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.