![]() |
Uitlachen.
Ik word vaak uitgelachen om mijn 'stijl'. Ik draag wat ik zelf leuk vind en mensen hebben daar problemen mee ¬¬´. Ik draag meestal grotere kleren, vaak zwart, zwart opgemaakte ogen enzovoort. Ik hoop dat jullie teminste een beetje normaal reageren want niemand reageert normaal op me.
Ik heb ook een linkerwenkbrauwpiercing. Vaak krijg ik nare scheldwoorden naar mijn hoofd geslingerd. Emo, Gothic, Wemo vanalles. Ik word er gek van. Vaak roepen mensen dat ik lelijk ben enzovoort. Ik word er onzeker van. Ik wil graag blauwe plukjes in mijn haar&lippiercings. Maar ik ben bang voor nogmeer reacties. En toch wil ik mezelf kunnen zijn. Wat kan ik doen? |
gewoon niets van aantrekken joh! je bent wie je bent, en die mensen die al die dingen roepen kennen je blijkbaar niet, want je bent vast een heel aardig meisje. Dat zijn gewoon kortzichtige mensen die niet verder kijken dan uiterlijk.
|
jankende gothics :kots:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is lara een naam? :|
|
ja sukkeltje!
|
Citaat:
|
wist ik
|
Citaat:
|
zij heeft zich toch net in een ander topic voorgesteld, of lees jij dat niet?!
|
die had ik nog niet gelezen 8)
|
wat een tempo...
maar ik ga nu :) doeidoei mensen! (K) LY |
*krijgt bijna een paniekaanval bij de gedachte van een kus van jou*
doei |
Gewoon niets van aantrekken, ikheb hetzelfde, iedereen vind me gek ( ik gedraag me ook gekkiejhs XD) Maar als je eenmaal mensen kent die andere nemen om wie ze zijn, dan heb je echte vrienden, andere mensen zijn gewoon hoopjes poep :| Die moet je laten staan en voorbijlopen ;) Als je me op msn wilt mag hoor, maar dan moet je maar ff een priveberichtje verzenden, khou er namelijk niet van als k gelijk door een stuk of 5 mensen wordt toegevoegd XD
|
Citaat:
|
Dat hij op je geilt?? benjudomofzo??
|
ja? XD benjuwelhelemaalwakker??
|
Citaat:
en ik wilde ook graag blauwe plukjes in me haar.. maar dat mocht helaas niet van me moederr :+ dus heb ik zwarte lokken late verven :d |
jij bent leuk!! XD omg hoen melig berigje !!! whahaha :P lol
|
...?
|
Citaat:
|
yó je hebt al gewonnen..
|
Citaat:
|
heb je teveel gedronke ofzo..?
|
Citaat:
Dat doet blijkbaar alleen insanity. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hè.. eindelijk een keer ben ik het met je eens :)
|
wow... hebben we nu met z'n 3e iets gemeen 0_o?
|
ja dat is eenmalig
|
haha lol
|
Citaat:
reden? |
1 : Ik vindt het niet nodig.
2 : Het is smerig. 3 : Het is smerig. |
agree.. so much!
|
...ook zoiets
|
:d yay
|
ikgadoeidoei!!!
(K)(L) |
dáággxx
|
Citaat:
Citaat:
moewahahahaha! :') |
ahum..
|
w0t? :{
|
iiikk zeg niks..
|
Zie je wel, je bent bang voor mij :{
En voor mijn goddelijke krachten :{ |
bang?? voor jou??
jonge.. er moet eerst een beer op me afkomen.. geen gevulde koek op een forumpje |
whahahaha, jij denkt dat je wat gewent bent daar in dat boerendorpje van je :')
Dream on sweetheart, of zit je in een trip zoals je rest van volendam? *) |
"ik ga jou straffen" Bluuh
|
Ik vroeg je wat, als volwassenen wat vragen ga jij OF door je knieen met een open mond of je geeft antwoord.
|
door je knieen met open mond..?? :S iew
volendam is gewoon top .. duss .. |
Als je had gezegt dat volendam dope was had ik je gelooft :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.