Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   logo (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62638)

spiral_design 19 December 2007 14:08

logo

1 Bijlage(en)
welke van de 6 vind je persoonlijk het beste? serieuze antwoorden a.u.b :yes:
bedankt!!

blabla1993 19 December 2007 16:25

3

Kolkie 20 December 2007 17:17

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1330786)
3

sluit ik me bij aan...

thali 21 December 2007 14:04

Om eerlijk te zijn eigenlijk geen enkel van de zes.

Een logo met een machinegeweer in vind ik sowieso al vreemd.
Geen van de zes logo's associeer ik met grafisch design. Mensen willen iets dat veel meer aanspreekt dan dit en waarbij ze een directe link kunnen leggen tussen logo en wat men onder die naam doet. Bij de eerste twee stel ik me een verzetsbeweging voor of iets uit de wapenindustrie, het tweede en het laatste doen me denken aan het communisme.

Bij het derde logo is graphic design moeilijk leesbaar en het lettertype van de laatste drie vind ik niet geheel duidelijk.
Ik vind het zwarte kader bij het vijfde trouwens overbodig.

Wat voor richting volg je? Is dat zo'n nieuwe richting aan Sint-Lucas met zowat vannalle creatieve vakken? Gezien je al filmpjes hebt moeten maken en je ook veel werkt met photoshop...

Vlinder 21 December 2007 14:10

jeemug lelijk
je alles wat je maakt lijkt zo op elkaar
saai

Iessie 21 December 2007 18:07

Ik vind ze eng want het doet me denken aan communisme, het IJzeren Gordijn, de Berlijnse Muur en meer van die shit :(

rarejopie 21 December 2007 18:51

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1331559)
Ik vind ze eng want het doet me denken aan communisme, het IJzeren Gordijn, de Berlijnse Muur en meer van die shit :(

dat is de bedoeling ook :yes:

Iessie 21 December 2007 19:29

hoezo, dat bestaat toch niet meer?

blabla1993 21 December 2007 21:21

Historie in volle glorie, d0h?

Iessie 21 December 2007 22:36

hiephoi, glorie met de mitrailleur.. :d

blabla1993 22 December 2007 00:17

Ach ja, het rijmde zo mooi.

spiral_design 22 December 2007 13:56

Citaat:

Origineel gepost door thali (Bericht 1331353)
Wat voor richting volg je? Is dat zo'n nieuwe richting aan Sint-Lucas met zowat vannalle creatieve vakken? Gezien je al filmpjes hebt moeten maken en je ook veel werkt met photoshop...

ik volg nu een bachelor in de grafische vormgeving op de hogeschool in Gent (St. Lucas)

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1331363)
jeemug lelijk
je alles wat je maakt lijkt zo op elkaar
saai

:')

thali 22 December 2007 21:43

Citaat:

Origineel gepost door spiral_design (Bericht 1331620)
ik volg nu een bachelor in de grafische vormgeving op de hogeschool in Gent (St. Lucas)

Hoe valt het mee aan Sint-Lucas? Heb ook nog even gedacht om naar daar te gaan, maar een van die lesgevers waarmee ik gepraat heb toen, kwam zo arrogant uit de hoek dat ik zoiets had van 'toch maar niet'.

En vanwaar de keuze voor Gent?

spiral_design 23 December 2007 18:08

Citaat:

Origineel gepost door thali (Bericht 1331694)
Hoe valt het mee aan Sint-Lucas? Heb ook nog even gedacht om naar daar te gaan, maar een van die lesgevers waarmee ik gepraat heb toen, kwam zo arrogant uit de hoek dat ik zoiets had van 'toch maar niet'.

En vanwaar de keuze voor Gent?

Omdat het de enigste grafische richting is waar je zowel illustratie als reclame als grafische tegelijkertijd studeert (allez, in België althans). De docenten vallen eigenlijk wel mee, behalve dan een aantal.
Doe jij dan ook grafische, of mss architectuur?

Chrizlybeer 23 December 2007 23:44

Citaat:

Origineel gepost door spiral_design (Bericht 1330761)
welke van de 6 vind je persoonlijk het beste? serieuze antwoorden a.u.b :yes:
bedankt!!

Ja wat hebben al die plaatjes te maken met een design bureau? Helemaal niets, ik heb gewoon het idee dat je geobsedeerd bent door het communisme en daarom daar maar een beetje loze eentonige plaatjes voor gaat maken.
Daarnaast vond je eerder in dat kunst topic over al jullie "designs" dat wij (de zogenaamde niet designers) geen mening over dit soort dingen kunnen hebben.
Zal ik het stiekem toch maar even doen;

Ik vind ze vervelend eentonig, plaatje heeft geen betrekking bij waar het op zou moeten slaan. En ik zou toch verwachten dat je bij die opleiding van je te horen krijgt dat dat toch wel een essentieel onderdeel is van het hele gebeuren...

Chrizlybeer 23 December 2007 23:45

Citaat:

Origineel gepost door spiral_design (Bericht 1331620)

Ook weer zo jammer dit

spiral_design 24 December 2007 00:54

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1331759)
toch wel een essentieel onderdeel is van het hele gebeuren...

Ook weer zo jammer dit.
Ik post mijn ontwerpen zodat ik een beetje reacties krijg en vooral om te horen wat jullie ervan vinden.
Commentaar krijgen vind ik niet erg, maar we zullen binnen een aantal jaartjes wel zien wat er gebeurt.:)

Chrizlybeer 24 December 2007 11:55

Citaat:

Origineel gepost door spiral_design (Bericht 1331761)
Ook weer zo jammer dit.
Ik post mijn ontwerpen zodat ik een beetje reacties krijg en vooral om te horen wat jullie ervan vinden.
Commentaar krijgen vind ik niet erg, maar we zullen binnen een aantal jaartjes wel zien wat er gebeurt.:)

Als jij dan op iemand met commentaar op deze manier (:')) reageert kan je dat dus blijkbaar niet echt handelen...

rarejopie 24 December 2007 11:56

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1331759)
Ja wat hebben al die plaatjes te maken met een design bureau? Helemaal niets, ik heb gewoon het idee dat je geobsedeerd bent door het communisme en daarom daar maar een beetje loze eentonige plaatjes voor gaat maken.
Daarnaast vond je eerder in dat kunst topic over al jullie "designs" dat wij (de zogenaamde niet designers) geen mening over dit soort dingen kunnen hebben.
Zal ik het stiekem toch maar even doen;

Ik vind ze vervelend eentonig, plaatje heeft geen betrekking bij waar het op zou moeten slaan. En ik zou toch verwachten dat je bij die opleiding van je te horen krijgt dat dat toch wel een essentieel onderdeel is van het hele gebeuren...

die kommunisjm is goet. ik matroesjkas maken voor geld van mij!!

KOMMUNISJME!!!

spiral_design 24 December 2007 12:19

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1331785)
Als jij dan op iemand met commentaar op deze manier (:')) reageert kan je dat dus blijkbaar niet echt handelen...

je hebt mij duidelijk niet goed begrepen. Ik heb geen commentaar gegeven over je eigen mening, ik heb gewoon gezegd dat ik hier vanalles post om gewoon jullie reacties te horen. Ik weet nu wat jou reactie is en ik heb daar voldoende respect voor. Maar ik kan er niets aan doen dat jij zo'n lange tenen hebt en dat je daarom zo reageert. :yes:

Chrizlybeer 24 December 2007 14:43

Citaat:

Origineel gepost door spiral_design (Bericht 1331807)
je hebt mij duidelijk niet goed begrepen. Ik heb geen commentaar gegeven over je eigen mening, ik heb gewoon gezegd dat ik hier vanalles post om gewoon jullie reacties te horen. Ik weet nu wat jou reactie is en ik heb daar voldoende respect voor. Maar ik kan er niets aan doen dat jij zo'n lange tenen hebt en dat je daarom zo reageert. :yes:

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
x-WipeMyTears-x zegt dat ze het lelijk saai en op elkaar vindt lijken. Vervolgens reageer jij met :')

Waarop ik zeg dat ik dat nogal jammer vind.

Over al dan niet respect hebben voor mijn mening zeg ik niets over...

spiral_design 24 December 2007 16:10

Je hebt gelijk. Ik had het verkeerd begrepen :)
je kan zeggen: ik vind het niet mooi en het is niet echt mijn smaak. en je kan zeggen: jeemug lelijk (x-WipeMyTears-x), en daarom heb ik met :') gereageerd.

niemand 24 December 2007 18:10

7

niemand 24 December 2007 18:11

en anders 4

Vlinder 24 December 2007 20:15

Citaat:

Origineel gepost door niemand (Bericht 1331838)
7

er is geen 7? O-)

insanity 25 December 2007 09:09

hap deel 2 :(

Iessie 25 December 2007 09:14

Vlinder 25 December 2007 10:20

wat? dee ik iets verkeerd?? :(

Iessie 25 December 2007 10:40

ja.

Vlinder 25 December 2007 11:22

wat??:'(

Iessie 25 December 2007 12:08

happen.

Vlinder 25 December 2007 13:23

ohw..
o
XD
triest

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.