![]() |
Forum Awards 2007
In navolging van die van een paar jaar geleden kunnen we dit jaar misschien weer enkele awards uitreiken.
Het gaat als volgt: je kopieert onderstaande lijst. Je vult naast elke categorie één forummer in waarvan jij vindt dat de term het meest van toepassing is op hem/haar. Invullen kan tot maandag 7 januari 2008, 18h24. Veel plezier ermee!
Pm je lijstje naar mij (Thali dus) voor 7 januari! |
Mag je jezelf nomineren vraagt mister arrogance himself?
|
Citaat:
mijn lijst :love: |
Leukste forummer: -Gamegirl
Forummer met de beste humor: Wie poste die hamburger bij die anorexia topic ook alweer? Best geklede forummer: errr... how should i know.. Alwetende forummer: Blabla Schijt-aan-alles forummer: insanity Meest gerespecteerde forummer: blabla Meest enge forummer: blabla Best te vertrouwen forummer: -Gamegirl Leukste ex-staflid: Waarom zouden die een prijs moeten winnen? Mag wel eens meedoen aan beauty en de nerd: - als beauty: dunno - als nerd: insanity (omdat hij dat zelf ook vindt) |
Citaat:
|
Is Pm-en niet leuker Thali?
|
Citaat:
|
Jeej een Forum Award gaan houden bij 10 active leden :{
|
Citaat:
|
Doe je toch wel.:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[*]Leukste forummer: insanity
[*]Forummer met de beste humor:insanity [*]Best geklede forummer:Thali [*]Alwetende forummer: Niemand [*]Schijt-aan-alles forummer:Kwak [*]Meest gerespecteerde forummer: insanity [*]Meest enge forummer:Niemand [*]Best te vertrouwen forummer: Bazzemans [*]Leukste ex-staflid: Bazzzemans [*]Mag wel eens meedoen aan beauty en de nerd: - als beauty: Thali - als nerd:Niemand (geslachten hoeven hierbij niet te kloppen) |
straks win ik nog wat :o
|
Leukste forummer: blabla1993
Forummer met de beste humor: blabla1993 Best geklede forummer: / Alwetende forummer: kwak Schijt-aan-alles forummer: pakspul Meest gerespecteerde forummer: insanity Meest enge forummer: sander13 (incest-creep) Best te vertrouwen forummer: geen enkele :p Leukste ex-staflid: ken er geen Mag wel eens meedoen aan beauty en de nerd: - als beauty: thali - als nerd: x-WipeMyTears-x (geslachten hoeven hierbij niet te kloppen) |
Citaat:
(En als je stiekem iemand wilt nomineren zonder dat die persoon het weet natuurlijk ;).) Zet je het er even bij, niemand, want ik kan mijn berichtje niet meer editen? @insanity: jezelf nomineren is NIET toegestaan. |
Citaat:
aaah insanity :P dan moet ik daar maar staan he :P whahahahaha wat een onzin :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
. .
\/ |
Citaat:
Maar ik ben voor PMen! dus als we dat allemaal ff doen, dan ben ik ook minder arrogant want dan zie ik mijn naam niet steeds :yes: Citaat:
|
Thuis heb ik een hond.
Maar momenteel ben ik druk (sorry heb gezopen... maar het klopt wel..) |
zuipen :love:
|
zooo lijstje opgestuur :d
|
Citaat:
|
ik vin je avatar wel mooi hoor joop:)
|
zo mag ik het horen :wave:
|
11. Mooiste avatar: rarejopie
[boh dan heb ik jou 3 keer ingevult ] |
:love:
|
Citaat:
|
ik vind nina's avatar wel stoerr..
en die van zeespons ook |
Citaat:
heb je iets nodig ? |
bijna iedereen is hier onbekend voor mij :'(
(- thali kolkie en insanity) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil nog een award; Forumslet :yes:
|
Citaat:
(okee, misschien dat mijn aantal posts op dit forum een beeeeetje kansloos is:')) |
je zit hier ruim 2.5 jaar langer dan mij en ik heb ruim 10x zoveel gespam... gepost dan jij :+
|
ik heb dit forum dik 3,5 jaar genegeerd :P maarja boeie
|
Leukste forummer: Arie Kanarie
Forummer met de beste humor: Forza Mannen Best geklede forummer: PFP Alwetende forummer: Miss Masje Schijt-aan-alles forummer: Niemand Meest gerespecteerde forummer: AriesNL Meest enge forummer:AMF Best te vertrouwen forummer: Tyskie Leukste ex-staflid: Koelkast Mag wel eens meedoen aan beauty en de nerd: - als beauty: Karima - als nerd: Dutchkid |
Mag je ook dode leden nomineren?:?
|
Citaat:
|
*gaapt*
en nu? *) |
Citaat:
|
ahum...
|
toch niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh oke :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.