![]() |
Wat ziet hij in mij!?!
Ik vind een jongen heel erg leuk. Ik heb ook al een paar keer een berichtje naar hem gestuurd. Ik weet nu niet of ik hem zal toevoegen op msn? Want wat ziet hij nou in mij? Me vriendin zegt dat ik niet zo onzeker moet zijn, maar ik kan het niet helpen.
Ik las een aantal berichten van meisjes die hem hadden gekrabbeld op hyves, en dan denk ik...Hun zijn veel knapper als mij. Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen? Liefs..:* |
*zucht*
|
Dus... Je kent hem van Hyves maar verder helemaal niet?
Dus hij heeft ook jouw foto gezien? Nou.. Dan vind ie je geen heks als ie je wel wat terug stuurt, dus toevoegen maar :P |
msn kan geen kwaad lijkt me
|
niet zo zielig doen en gwn toevoegen
|
ai! Dat doet pijn om te lezen.
|
Citaat:
ik hou van dit soort opmerkingen |
Je hebt wel gelijk, dan lees je het maar niet.
Maar je hoeft toch niet zo te reageren, mischien kwest je die gene daarmee. Dan denk je zowat, maar als iemand hier een bericht post dan wil die gene geholpen worden en zich niet nog kutter voelen. Terug ontopic Ik herken jou situati ook en het is inderdaad zo, als die gene niet geinteresseerd is in jou, dan voegt/accepteerd hij je ook niet op msn of op hyves, lijkt mij. Je moet maar zo denken, niet geschoten is altijd mis. |
Citaat:
|
whaha dat hoor je ook 10x per dag XD
|
lol :+
|
maar het is waar
[discussie over hoever je mag gaan dan is al geweest] |
regels zijn er om te breken..
|
daarom:P
|
Yeah
|
Citaat:
@ Ino: Ik zou het maar gewoon proberen! Meestal bewonderen mensen dat juist, dat je gewoon op ze af stapt! Succes. |
vind het trouwens altijd geweldig dat alle nieuwe leden hier zo de lieve persoon spelen die je kan vertrouwen en iedereen begrijpt
terwijl het de oudere leden zijn die iedereen dissen:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef nou maar toe dat je een goede leermeester in mij hebt gevonden :yes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.