Let it Be |
7 January 2008 18:49 |
Ik mis mijn vakantievriend nog steeds
Deze vakantie heb ik een jongen ontmoet.
In het begin ging ik gewoon met hem om, ik vond het een leuke jongen maar ik had niet echt gevoelens voor hem. Alleen ik begon hem steeds beter te leren kennen en hij bleek toch wel heel lief en sexy te zijn O-). Dus ja toen kregen we iets, en ik dacht eigelijk nog steeds dat het gewoon een vakantie flirt zou zijn. Het probleem was alleen dat ik steeds meer gevoelens voor hem kreeg en hij ook voor mij. Toen was dat wel leuk natuurlijk, maar toen we afscheid moesten nemen niet meer :'). We hadden elkaar wel beloofd om contact te houden, en dat hebben we ook nog (via e-mail). Alleen nu is het probleem dat ik hem echt niet kan vergeten, hij is echt heel speciaal voor me, en ik mis hem. Hij woont in Amerika dus de kans dat ik hem ooit zie is echt heeeel klein. En toch kan ik hem niet uit me hoofd zetten, elke jongen vergelijk ik met hem, maar niemand is net zo als hij :(. Wat moet ik doen? Ik heb echt een gevoel bij hem wat ik nog nooit heb gehad, en hij ook bij mij. Hij heeft alles wat ik zoek in een jongen. Er is 1 kans dat hij misschien volgend jaar hierheen komt voor iets, en dat ik hem dan zie. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
|