![]() |
gaan borsten en penis samen?
ik ben een jongen van 13 en ik zit met een vreemd probleem.
ik begin borsten te krijgen !? en nee ik ben niet dik. ik durf er niet met mijn ouders over te praten. hoe kan dit allemaal?? |
Ik heb is gelezen dat mensen bijde hormonen hebben. Mannelijk en vrouwlijk.
Het kan best zijn dat misschien 1 van de 2 niet goed functioneert. Toch maar effies met je ouders praten? |
welke cup heb je nu?
|
Citaat:
ik leer al van mijn 1ste middelbaar voor kok en vorig jaar (2de jaar) liet ik me in keukentechnologie vertellen dat jongens nu borsten krijg door het vlees dat we eten , ze spuiten tegenwoordig vanalles in die beesten , mannelijk of vrouwelijke hormonen maakt niet uit als het maar vlug groeit zeggen ze daarvan den ik dat het komt |
Foto?
|
Citaat:
|
dat van dat vlees gedoe slaat helemaal nerges op...
|
Citaat:
maar ik ben er echt zeker van dat dit hier iets mee te maken heeft |
Ik begin ook tieten te krijgen.. En ze worden steeds groter..
|
|
heb je nooit gehoord dat jongens gewoon in de pubertijd melkklieren kunnen krijgen.
je krijgt dan kleine borsten en die gaan vanzelf weer weg. vraag maar aan je huisarts of schoolarts. maar zit er niet mee het gaat vanelf weg |
Citaat:
Iedereen heeft vannaf z'n geboorte al melkklieren trouwens. |
Citaat:
Is hetzelfde soort idee als dat de hormonen die in de pil zitten ook in ons kraanwater zitten (tezamen met veel andere medicijnen). Anyway zal over een tijdje wel weggaan, kan ook best dat ze een beetje pijn gaan doen op een gegeven moment, niet iets om je druk over te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mjammie toch wel lekker onderwerp dit...
ik zelf heb er geen last van...maar wel soms van stijve tepeltjes...na de koude douche dan. :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.