![]() |
Leeftijdsverschil
Maakt en leeftijdsverschil van 4/5 jaar veel uit?
x |
dat is best veel
|
Dacht ik ook, maar zo voelt het niet =)
Kben bang dat m'n ouders er een probleem van gaan maken fzo |
nee dat maakt niet uit.
|
En alst 16 en 20 is?
|
ach man wat geef jij der om..
|
veel
|
Dan ben je triest.
|
Ligt eraan hoe oud je bent. 8&12 bijv. is wel groot.
Maar hoe ouder je bent, hoe minder het uitmaakt. |
jup
|
Nee is niets.
Meeste papa`s en mama`s verschillen meer. |
trouwens kan er geen sticky van z'n topic als dit gemaakt worden, want deze vraag wordt wel errug vaak gesteld.
|
Als je ouder dan 16 bent maakt het geen reet meer uit. Al is diegene 86
|
iew..
|
Haha =p
|
16 en 20 vind ik nog niet eens zo'n gek verschil. Een persoon op 20jarige leeftijd is (over het algemeen) seksueel actief en met je 16e ben je daar toch wel redelijk mee bezig en aan het voorbereiden. Natuurlijk kan het verschillen per persoon.
Hou wel rekening mee dat het denkniveau wel kan verschillen. Op je 16e zit je nog op de middelbare school of net in het eerste jaar in het beroepsonderwijs, maar een 20jarige is al redelijk een tijd bezig in dat soort onderwijs en heeft geleerd een eigen gang te gaan. Dus in wat hij/zij later graag in wil uitblinken. De individu wordt verder ontwikkeld. Op je 16e ben je daar nog veel bezig met welke opleiding je wilt doen, want dat heeft directe gevolgen voor je toekomst. Afgezien daarvan: Als je gek op elkaar bent en elkaar kunt aanvullen, waarom ook niet |
Ik ben 14, had anderhalf jaar met een jongen van 20 :huh:
Ik heb daar geen spijt van fzo, maar mijn ouders vonden da verschrikkelijk en hebbe daar vanalles aan proberen te doen. :p |
jamiel heeft altijd van die lange preken..
|
Beter dan 2000 inhoudsloze berichten vol emo geblèr, hè?
|
jah.. klopt :)
|
maakt niet ui! 16 en 20 das toch niet veel!!! just go for it! En je ouders zijn maar je ouders! Liefde overwint alles... als je hem de moeite waard vind ga er dan gewoon voor!
|
Maar t probleem is dus, dat m'n ouders t wél erg zoude vinde als ik seks zou hebben. En eigelijk verschillen die jongen en ik niet zo qua denken. Ik ga toch meestal met ouderen om. Dusja.. Maar Ik denk niet dat ik het zou doen, omwillen van m'n ouders dan. Ookal wil ik het zelf eigelijk wel.
Citaat:
|
Citaat:
Met de liefde van hun kind mogen ze zich niet bemoeien. |
Citaat:
Gewoon doen, maar wel veilig. anders raken je ouders helemaal in paniek. :') |
Citaat:
Sluit ik me bij aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee maakt denk nirt uit:P. als ie maar geen gekke dingen gaat doen. (duuh)
|
|Nou ik vind het niet zoon erg leeftijdsverschil
ik ben zelf 14 en heb verkering met iemand van 16 dat is natuurlijk maar 2 jaar maar ik merk eigenlijk niet echt dat hij ouder is want ik gedraag me wat volwassener en hij is zegmaar wat kinderlijk Dus maak nie zoveel uit =D en je moet zelf weten wat je doet als je echt om hem geeft Moet je doorgaan met em |
ik vind dat normaal leeftijds verschil wel kan als het maar niet te jong begind
|
*
Helpen jullie me nog even?
Binnekort is het zijn verjaardag. En ik weet eigenlijk niet wat ik precies moet doen dan. Omdat ik van m'n ouders niet wegmag tot de vakantie, zie ik hem op z'n verjaardag niet. Maar toch wou ik iets speciaals doen! Tips? xx |
Ik neuk alles onder de 12.
|
onder de 12?? whahahahha veel plezier ermee
|
Jij mag ook hoor :love:
|
hahah, maar wie zegt dat ik dat wil?
|
Ik :yes:
|
Last van teweinig seks?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met 12jarigen zeker :d
|
Citaat:
|
Dasjuust.
Of hoe ze dat ook zeggen :Y) |
Ben ik zéér blij om.
|
is zeker veel. 2 jaar kan nog. ik ben 20 en zou alleen gaan met een meisje van minsens 18 . al heb ik wel oudere meisjes gehad 23, 25
|
Mijn vriend is bijna 20 en ik ben 16. En ik vind dat het best gaat. Maar het ligt ook aan de persoon enzo.
|
[QUOTE=Never;1340610]Met 12jarigen zeker :d[/QUOTE
HOE DICHTER BIJ DE NUL HOE STRAKKER OM DE LUL TOG:p |
....XD!
Oh wat een foute opmerking :') :o, en dat quote dingentje even goed doen. |
Dat is veel en niet veel.
Je kan het zo bekijken. bv. 10 en 15 jaar kan best groot zijn maar 20 en 25 niet, er staat geen leeftijd op liefde! HAD IEDEREEN DAT MAAR DOOR!! :) Groetjes |
'tis goed dat je probeert te helpen, 'tis daar niet van, maar de topic is al goed beantwoord :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.