![]() |
Klaarkomen
Hey
Mijn vriendin zit aan de pil. Maar nou weet ik niet goed of ik nou in haar vagina mag klaar komen, maar is dat niet vies dan ?. ik gebruik geen condoom.. |
nee je moet eerst tol betalen
|
Citaat:
Wat extra bescherming kan nooit kwaad. :Y) |
Citaat:
|
In tegenstelling tot jou,
probeer ik ook nog mensen te helpen naast dom te doen. Ik zeg alleen wat me logisch lijkt. Ik weet er idd niks van, maar dat houd jou toch ook niet tegen? :{ |
Ik, in tegenstelling tot jou, weet hoe het is om in een kut klaar te komen.
Ik, in tegenstelling tot jou, weet hoe vrouwen dat vinden en ervaren. Ik, in tegenstelling tot jou, heb dus ervaring met het onderwerp in dit topic En dus heb ik, in tegenstelling tot jou, het recht mensen (als jij) te corrigeren. |
Oftewel
Jij, In tegenstelling to mij, hebt een gevoel van meerwaarde tegenover mensen die net nieuw zijn op dit forum. Dat is goed en wel, aangezien het feit dat jij al een behoorlijke reputatie hebt opgebouwd, dus dat geeft jou automatisch het recht om andere mensen af te kraken? Sommige mensen hebben manieren, in tegenstelling tot jou. |
Ervariong heeft niets met reputatie te maken volgens mij.
Niet in dit specifieke geval. Dat ik weet hoe het is om seks te hebben en jij niet, geeft mij het recht mensen af te blaffen die denken dat ze mensen kunnen helpen met seksvragen zonder zelf ervaring te hebben. |
Oftewel, Iedereen die probeert te helpen.
Word door jou in de kiem gesmoord 8| |
Citaat:
Ach, het is maar voor 24 uur :love: Je zou me op msn kunnen toevoegen en vragen of het niet anders kan. |
Nu heb ik nog niet echt antwoord gehad op mijn vraag :|
Jullie waren te druk bezig meej ruzie maken :p Maar kan iemand mij advies geven ? |
je ken gewoon seks hebben zonder condoom als je dat wilt daar is niets vies aan maar met condoom bescherm je wel tegen soa's
|
Hè gezellig,, niet echt leuk om zo te reageren maar owkeej,, ik snap t wel dat je jezelf verdedigd...
Wat ik zou doen is gewoon een condoom gebruiken,, extra safe! :) |
waar lul jij over met jezelf verdedigen :+
|
Citaat:
|
is klaarkomen in iemand vies? das toch niet vies? Onveilig mss wel:p maarja gebruik dan een condoom als je de 100% wilt.
|
Citaat:
|
die insanity toch...
alweer de verkeerde medicijnen |
Citaat:
|
tsja
je hebt gelijk... kword weer gedist..
|
Jij geeft het wel heel snel op :+
|
neej tis pauze
|
Aha.
Zoals ik al zei; Je geeft het wel heel snel op :Y) |
Citaat:
|
fight, fight, fight!!!
|
ha. haha. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.