![]() |
Ik heb een enquete voor jullie
1 Bijlage(en)
:wave:heej,,
wij hebben een opdracht voor school,, economie:gaap:,, zouden jullie onze enquete willen invullen,, alvast bedankt!!! |
J..Nee :O
wat heeft economie nou met schoenmaten te maken? :? Of ben ik nou zo stom dat ik dat niet weet? (Voor degene die dat een Inloper vinden, Ik ben inderdaad stom. :+) |
Jah we moeten een bedrijf gaan opstarten (nep natuurlijk),, en daarom hebben we een schoenwinkel gekozen,, en we moeten de schoenmaat weten,, dat ongeveer het gemiddelde is,, héél erg bedankt voor het reageren!! doeii :p
|
Dus?
|
Dus niks.........gewoon,, een opdracht voor school,, wat is daar mis mee!?
|
Ga je naar een schoenenwinkel en vraag je wat de meest verkochte maat is, lijkt me makkelijker en meer representatief dan wanneer je dat hier gaat vragen:z
|
Jah maar ik moest persé een enquête houden, dat stond in de k*t opdracht :(
|
Dan doe je het overal..
behalve hier :') |
Wat is er mis mee........je hoeft niet te reageren als je niks zinnigs te zeggen hebt horr
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij maak ik dat altijd zelf nog uit,, en als je het flauwekul vind reageer je maar niet
|
het staat in de opdracht,, sjezus,, waar maak je een probleem van
|
ik heb maat 36 van schoenmaat....
|
Citaat:
|
Citaat:
dat deze enorme nutteloze kut opdracht hier staat, waar het de mensen het minste boeit. dus het is ongeloofelijk dom dat je het hiet hebt gezet. sorry voor de ge-irriteerde reactie. maar het feit dat jij het gewoon niet snapt als het haarfijn word uitgelegd, is toch wel een beetje raar. |
Citaat:
|
Ja :d
me internet doet vaag, dus als ik eindelijk kan reageren, moet ik er wel wat van maken :d |
ochja natuurlijk XD
|
39/40 :')
|
sure...dan lees je t toch niet.....
|
Dan geeft er iemand een normale reactie,
en dan is mevrouw nog depressief :{ De jeugd van tegenwoordig. |
Ben je altijd zoww? XD
|
Ben jij altijd zo inhoudsloos?
|
goeiemoggel
:') |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een enquete zeg... ! ***** pagina, 1 vraag :|
Hier leer je echt helemaal niks mee:no: |
Wat zijn we weer gezellig..
Druk gewoon even het bolletje in en je bent klaar. |
inderdaad, met jouw kan ik praten
en...wie zegt dat ik er iets van wil leren!? |
Maat 35
|
maat 39
|
Maat 36:P
Stond er al |
Citaat:
Vertel ons niks dat we niet al wisten. Oftewel. Voeg wat zinnigs toe, of flikker op. :{ |
Als jij dan ook ff je hypocriete kutkop houdt.:')
|
Pff.
Ik heb een mening en die zal ik uiten ook :d |
Gaat er nog iemand wat posten?
Of gaan we de hele dag wachten tot iemand het initiatief neemt? 8| |
Citaat:
|
Nou!
Ik heb namelijk geen leven. Dan krijg je dat, he? |
Jezus mensen doe niet zo facking dom
do it or leave it ga lekker ergens anders ruzie zoeken oja trouwens de enquete is niet zo slim gedaan, want ik heb maat 40 maar welke moet ik dan kiezen, en je weet ook niet welke leeftijd er hier word ingevult, want mensen van 12 jaar hebben een kleinere maat als van 18, mja veel succes met je werkstuk |
Jah,, daarin heb je wel glijk jah,, maarjahh,, iemand uit groep drie zit toch niet op zo'n site hè :p
|
Citaat:
We hebben een discussie, dat is iets heel anders :d |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.