![]() |
what the fuck ??!?!?!
nou gisteren zat ik achter msn, en op eens begint een meisje dat 2 jaar bij mij in de klas gezeten heeft, maar ik toch amper ken, tegen mij te praten. en ze vraagt of ik ook naar het feest die avond zou gaan, en ik zei nee, en zij zei toen 'oh jammer ik wilde met je dansen', en in eens begint ze haar liefde voor mij te bekennen, en ze zegt ook dat ze met mij wil neuken :Z daarom weet ik niet zeker of het serieus was of niet.
wat moet ik doen en zou het serieus zijn of niet? (excuses voor eventuele missende interpunctie, dit is zoongeveer gekopieerd uit een msn gesprek :*) |
wauw begin je er hier ook al over te zeuren, ik dacht dat het al duidelijk was?
|
Citaat:
Citaat:
|
dan ben je gewoon dom en traag van begrip.
|
Je zit hier toch wel lang genoeg om te begrijpen dat je nu een 'Hoe de fuck moeten wij dat weten? Rot op ofzo.' reactie krijgt?:{
|
ja maar misschien zitten er hele duidelijke aanwijzingen in ofzo, ik bedoel, ik ben niet echt een expert in zulke dingen :|
|
dan zeg je gewoon "serieus? Dat wil ik nou ook al zooo lang met jouw! even afspreken?" En als ze dan raar reageert zeg je gewoon dat je haar aan het uitlachen bent en dat het sarcastisch bedoeld is en als ze serieus reageerd wel dan weet je dat het serieus is:p
|
8|
|
kijk (ik ga ervan uit dat je vrouwelijk bent :p) zij geeft tenminste goed advies :thumbsup:
|
Pff :d
|
wie zegt nou dat ze met je naar bed wil via een msngesprek :|
(als ik naar de situatie kijk vind ik dit vrij ongeloofwaardig) |
ja, of ze is helemaal ondersteboven van mij en droomt altijd van mij of het was nep :{
|
Het komt aardig nep over...
|
joah maar toch, ze zei wel een paar dingen die je niet zou verwachten dat iemand die zou zeggen als het een grapje was..
|
Dat is ook weer zo, maar ik zou toch uitkijken en er niet te serieus op gaan reageren!
|
joah, ik meot denk ik gewono wachten tot ik haar weer face to face zie, dan weet ik het wel :yes:
slotje aub |
Ja, dan merk je het snel genoeg. Succes iig ;).
|
Citaat:
Ik zou als ik jou zou zijn naar haar toe stappen en eens vragen of ze het meent. Ik bedoel je kunt nooit weten of ze liegt als je iemands gezichts uitdrukking niet kan zien. En wat boeit het als zij dat wil, als jij der niet leuk vind en zij jou wel dan zou ik er niet op ingaan. Het is namelijk heel laag om iemand te gebruiken die gek op je is en erna te dumpen. |
Daar waren we al achter, dank je :)
|
Citaat:
en amnesia, ze bedoelt het toch goed?, aan haar post heb ik meer dan aan 'nou bedankt daar waren we al achter' |:( |
Zou er niet zoveel aandacht aan besteden als ik jou was.
Mensen hebben de neiging om zich op MSN heel anders en/of stoerder voor te doen dan ze in werkelijkheid zijn. Bovendien is het idd heel moeilijk om aan een tekst te zijn of iemand het meent of dat iemand gewoon een grap met je uithaalt. Mijn advies: Niet te veel aandacht aan schenken, en bekijk een paar dagen hoe ze zich in RL tegen je gedraagt. Dat zou je een bevredigend antwoord moeten opleveren :) |
ja het was nep :)
|
Citaat:
|
trouwens, slotje aub :yes:
|
Houd maar open. Kun je hier in spamme ;)
|
oke leuk had ik net zin in :P
|
Citaat:
|
omdat ze dacht dat het grappig was, lijkt me..
|
Of ze dacht dat hij wat met haar wilde en probeerde daar op deze manier achter te komen. Klinkt onlogisch maar het zou kunnen...
|
het zou kunnen maar zover ik weet heb ik nooit iets laten merken, ze zei zelf dat ze gek bezig was, maar wat kan ik daar nog van geloven... :d
|
Spelen meisjes niet vaker dit soort wrede spelletjes dan?
|
jawel hoor :)
|
Zo vaak :d
|
nee hoor.
|
Citaat:
|
zij is gewoon anders dan een gemiddeld meisje.
|
In de positieve? Of de negatieve zin?
|
Das relatief. En dat weet ik niet, want ik ken haar verder ook niet.
|
Ok :)
|
Citaat:
Reageer maar gewoon niet, zakt ie wel naar beneden. En oh ja: nogmaals :') je moet wel heel erg stijf van de hormonen staan om ook maar in de verste verte te denken dat die werkelijk echt is. |
Dus je hebt dr niet geneukt?
Sukkel. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat hij bedoelt,
Dat hij ervan uitgaat dat jij dat niet doet. Denk ik.. :x |
oke, dan snap ik het..
Als dat het is.. |
Mja..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.