![]() |
vershil tussen bensijdenvan penis en een gewone peimel
wat is het verschil tussen een besneden penis en een gewone :thumbsup:
|
het verschil is een plakje huid.
|
Citaat:
|
Goed, ik leg dit 1x uit om een flame war te stoppen.
Besneden: Voorhuid is weggehaald ( meestal gebeurt dit vlak na de geboorte tot een paar weken erna). de eikel ligt dus bloot. |
eek, goor
|
Als het al bij de geboorte gebeurt is de persoon in kwestie er al aan gewend.
Bovendien is het bij een aantal geloven heel gebruikelijk om jonge jongetjes te besnijden ( Jodendom, Islam). Soms besnijden ze ook vrouwen, maar aangezien dat een pijnlijke aangelegenheid is en het gevolg heeft voor hun voldoening qua seks geburt dit niet meer zo vaak. |
Citaat:
|
Bij Islam gebeurt het nog steeds.
In Irak is het zelfs gebruikelijk. |
Citaat:
En waar baseer je dat op? |
Citaat:
|
Het Wetboek van Strafrechten Artikel 122.b paragraaf 75.9
|
Ah. :d
Dank je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in nederland wordt het nog wel vaak gedaan als jonges problemen met hun piemel hebben of niet goed kunnen plassen ofzoo :D
dus wordt het waarschijnlijk alleen gebruikt in nood bij operaties enzo. dus dan mag het wel :S snapt iemand dit ? |
Jep.
Na veel vertalen :') |
Citaat:
mannen / jongens mogen gewoon besneden worden |
waar is een vrouwelijke besnijdenis eigenlijk voor :P kijk bij de man kan hij niet goed of pijnlijk kunne neuke ofzo maar wats het bij de vrouw een te nauwe vagina ofzo ? :+
|
Citaat:
maar heel soms wordt het gerekend als chirurgische ingreep omdat er dan daar iets niet klopt ofzo maar voor de rest word het in nederland gerekend als verminking |
maar bij de besnede man is de eikel toch altijd bloot .. is dat heel slecht ? dan wordt i toch altijd geprikkeld en dan verlies je uiteindelijk het gevoel ofzo :P ik bedoel ik heb wel eens een staande ovatie in me broek gehad en dat doet soms echt pijn bij het lopen...
|
kwestie van wennen neem ik aan.
|
maar als je dan sex hebt voel je toch geen prikkels meer :P
|
Nee, dan wordt het een levenloos stuk vlees.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. :') |
ehhhmmmmmmmm.....Amnesia....post ff een fail......plz.....
|
Auw..
|
maar voel je dan opeens weer wel prikkels door die dikke huid heen ofzo :P ik bedoel ik heb ook een te strakke voorhuid en als het zo is laat ik echt niet besnijden :P:P
|
Citaat:
Read it and weep. :Z |
wuahahaha ik kijk nog wel ff hoe het loopt :P iemand voor the time being nog tips met een strakke voorhuid :P
|
pff.
Rek 'm wat op? :? |
plakje huid
Citaat:
|
Komisch.
Not. |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, een onbesneden piemel is inderdaad goor. |
Moet je hem wassen, pik.
|
Citaat:
Had je het tegen mij? :notgood: Hoe moet ik mijn eikel nou wassen als ik er geen heb? |
eentje boetseren van klei?
|
Citaat:
Ik zeg niet dat jij jouw pik moet wassen. |
sommige mensen zijn nogal snel op de teentjes getrapt :')
|
Citaat:
|
beiden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.