![]() |
Tegen wil en zin in?
Hallo mensen,
Hebben jullie het volgende rotte ook meegemaakt? Laatst heeft een meisje bij me geslapen. Mijn beste vriendin. Ze is lesbosch maar heeft vaak gezegd dat ze twijfelt aan der geaardheid. Snachts kroop ze bij me in bed. Prima. maar je voelt aan of iets vriendschappelijk is of dat het heel erg close wordt. Nu werd het dus heel erg close en van het een kwam het ander. Zat ik dus met me hand in haar slipje.. en de rest kun je wel raden. Nu is ze boos en zegt dat ze zich vies en aangerand voelt. Ik voel me hier echt rot door, ze schuift alle schuld naar mij toe:no: haar 2 vriendinnen die ik ook ken vinden me nu ws ook wel raar. En wie geloofd in zown situatie nou een jonge? Niemand tog. het contact met die 3 dames kan ik ook wel vergeten.. Ik vind het echt een naaistreek en heb hierdoor echt spijt van wat ik heb gedaan en geef mezelf de schuld. gelukkig zijn er wel vrienden in me omgeving die me ngo gewoon mogen. Maar daarmee neemt het rotgevoel niet af. :notgood: |
Wat een forum is dit man.. nondeknetter:loser:
Als je binne 2uur al een slotje op een onderwerp wil als 1 iemand het niet heeft meegemaakt. Zielig stelletje zeg. |
Ik vind dat ze er zelf voor heeft gezorgt ze, dat ze dan in haar eigen bed slaapt e.Moest ik dat doen zou ik ook wel vragen om meer hoor.Je hoeft jezelf niets te verwijten.:aai:Als ze weet dat je er spijt van hebt vind ik het maar flauw van haar,mijn beste vriend zou ik toch snel kunnen vergeven,denk ik....maarja dat vind ik:{
|
zij heeft het zelf uitgelokt, moet ze achteraf niet gaan mekkeren.
|
Citaat:
Echt fukking bullshit, als het een goede vriendin van je is, zou het moeten kunnen dat je gezellig met elkaar in bed ligt te tukken zonder dat je dr meteen je vinger in douwt. @TS Sorry dat ik het zeg, maar je bent gewoon fukking dom geweest. |
Citaat:
Maar als zij lekker mee doet zn hand er nog dieper indouwt een beetje kreunt en ook aan hem zit etc.... Dan is het gewoon een domme slet die je maar beter links kan laten liggen... |
Ookal ben je goede vrienden, dan nog vind ik het erg close om bij elkaar in bed te liggen (of het moet niet anders kunnen).
Maar ze kwam zelf bij hem in bed en dan daag ze het wel uit, vind ik. Want stel nou dat twee jongens (beste vrienden) bij elkaar gaan slapen en de ander bij jou 's nachts in bed kruipt, dan denk je toch ook, rot een eind op homo, blijf lekker in je eigen bed. Ok het is dan niet netjes om zomaar je hand erin te steken, maar hij raakte opgewonden van haar, dit had ze best kunnen weten. En als ze zomaar bij je in bed gaat liggen, dan denk je ook van dat ze je leuk vind. Want hoezo ga je anders dan bij elkaar in bed, als je net zo goed kan slapen in je eigen bed. |
Citaat:
|
Kijk ik snap best dat je hiermee zit, maar denk eens na. Weet je zeker dat ze dit wilde?
Als ze het niet wilde dan heb je een enorme fout gemaakt, maar wilde ze wel Dan is ze een enorme slet, dan moet ze inderdaad achteraf niet zeiken. Alhoewel je ook had kunnen vragen of ze dat wel wilde! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.