![]() |
vind hij me leuk of niet ?
ik vind een Jongen leuk maar k weet niet of die me leuk vind hij knuffelt me de hele tijd en legt de hele tijd zijn hoofd op me schouder neer, en zei vandaag ; alleen jij mag schat tegen me zeggen!
dat was wel lief maar toen me vriendin vroeg van ; Heb je melis leuk gevonden of vind je melis leuk? zei die ; nee. Mijn vragen waren ; vind hij me nou wel of niet leuk ? en als die me niet leuk vind wrm doet hij dit dan? xx. Heb er wel deze foto aan overgehouden en hij begon met zo te zitten ;p http://img256.imageshack.us/img256/9766/spa2805ww7.jpg |
Geen idee.
Good luck with that one :x |
hij playet je
|
Vraag het hem zelf een keer.
|
Typisch geval van : "Get in, get off, get out"
Oh, wat houd ik van dat zinnetje :d |
chick-in chick out :d
|
I hate to cum and go but..
O-) |
ik denk wel dat hij je wel leuk vind. maar dat hij het gewoon niet durft toe te geven tegen anderen. vraag het hem zelf dan weet je het andwoord.
|
Citaat:
|
Okee dankjullie wel (L)
|
misschien heeft die een weddeschap
|
Dan zal die wel al zijn verlopen.
|
gewoon geen moeite voor doen hy is kk lelyk.
als zo'n jongen me zou knuffelen of iets zou ik hem meteen een bitch klap geven. maar beter vraag je gewoon zelf aan hem; vind je me leuk ? en alles KLAAR. |
Citaat:
|
Citaat:
Doe eens doodgaan? |
kap met kk
|
Citaat:
Omdat er mensen dood aangaan? Als iemand kanker zegt, dan is 't een probleem, maar als iemand AIDS zegt, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Doe je goed, kerel. :wave: |
ja joh met je IQ van onder de 3
|
Citaat:
Jij moet trouwens je muil houden, aangezien jij niet snapt dat iemand homo is als zij zegt: "Ben je homo? ik ook!". :wave: |
Nee,,, en dat bedoelde ikk niet eens,,
dus jij bent blijkbaar te dom om dat te snappen.. Buttface |
Citaat:
Ten eerste, je bent niet eens duidelijk. Ten tweede, je bent gewoon te dom om iets te snappen. Ten derde, je bedoelde niet eens iets, dus er valt niks te snappen. :') Ga eens dood? :wave: |
Citaat:
|:(ojaah dom van mij..|:(jij natuurlijk:7:loser: |
ow wacht, ik spot een kansloze sukkel die geen Nederlands kan typen.
Bovendien ontwijk je het standpunt van Amnesia. N.A.D.E.N.K.E.N. Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar probeer het eens voor de verandering. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.