![]() |
Klaarkomen
Kan je met een micropenis een meisje laten klaarkomen?
|
gewoon je tong of vingers gebruiken:z
|
hoe groot is een micropenis?
|
6,612001 cm precies
|
Ik heb ooit eens gelezen dat je maar 5.5cm nodig hebt voor vrouw zwanger te kunne maken dus klaarkomen zal ook lukken daarmee?
|
Wat heeft het klaarkomen van een vrouw met zwanger worden te maken dan? :+
Ik bedoel, het is wetenschappelijk bewezen dat een vrouw die verkracht word in feite niet klaarkomt en die kunnen ook zwanger worden. |
Er zijn maar heel weinig vrouwen die kunnen klaarkomen bij de sex. :') Maar ze kunnen hem wel voelen, dus don't worry!
Citaat:
|
... Die meneer heeft er duidelijk veel verstand van.:')
|
Mevrouw voor jou he :[
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja :rolleyes:
Waarom faken de meeste vrouwen hun orgasme dan ?????:? |
bij mij doen ze dat niet.... omdat ze dat niet hoeven;)
|
Citaat:
|
Citaat:
En als jij elke keer je orgasme faked, dan zul je toch is met de andere persoon moeten praten over wat jij lekker vind. |
maar als ju het hebt gedaan met condoom & die jognen komt neit klaar dan kan ju tog ook neit zwanger worden..??
|
ook als je niet klaarkomt komt er sowieso wat "voorvocht" vrij waar ook zaadcellen in zitten. en ook een condoom is niet 100% veilig. De kans is dus altijd aanwezig.
|
hhmm , okee want het was voor mij de eerste keer..
dus het bloeden wel & daarnaa nog 4 dagen ofsoo..Maar weet niet of het kon dus moest het even wetun niemandt weet dat k ontmaagd ben van vrienden iedergeval behalve me bf.. maar die zegt ook als ie neit klaar komt kan ju zwanger raken.. |
nou het kan dus.
het allerveiligst is dus dat hij een condoom gebruikt en jij aan de pil gaat, maar zelfs dan blijft de kans op zwangerschap bestaan, al is het maar iets van 0,1% of iets dergelijks. |
hhmm ,okee
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.