![]() |
ik kom niet klaar
hoi ik ben 18 en heb al een tijdje een vriend hij was mijn eerste maar als we sex hebben komt hij altijd en ik voelde steeds nix nu begin k wat te voelen maar k weet niet of dat klopt... hij vind het ook niet leuk dat k niet kom maar k kan der ook nix aan doen.... wat k voel:
alsof er iets duwd in mijn onderrug heel raar niet pijnlijk maar het gevoel geeft alsof het wel pijn gaan doen als we zo door gaan ik kan het gevoel niet verklaren .... maar ik wil ook wel eens komen heeft iemand een idee of tips voor mij? xxx kim |
Laat hem eens likken ;)
|
Ontspannen, niet fixeren op klaarkomen?
|
liken doet die al hihi
en jah k denk dat k onspanne ben ... toch bedankt voor de comantare |
Citaat:
|
genieten. komt de rest vanzelf.
|
ga proberen in een standje waar de clitoris veel gesstimuleerd wordt, dat werkt echt
|
Citaat:
|
het is wat je noemt `we experienced the affair`:)
|
tja... sex zonder klaarkomen...
Kan dat? |
Citaat:
Gewoon op het 'goede' moment stoppen. :') |
Duwt die wel tegen de clit??
is je vagina wel nat.? |
Citaat:
Hoe naief kan jij zijn op je 19de...... |
hij is sarcastisch...
|
Citaat:
|
+1
|
Citaat:
Still counting more experience then you... Anyway, ik wil er verder geen woorden aan vuil maken. dank. |
than you*
|
Citaat:
Niks dank :kots: |
Ervaring wil niet altijd zeggen dat je er ook alles van afweet. :+
|
Citaat:
|
hoe dom kan jij doen?
|
Citaat:
|
Goh, wat een originaliteit hier.
|
Citaat:
Honnepon, je kan echt lullen wat je wil, maar het feit dat je sarcasme niet eens herkent zegt genoeg over in wat voor wereld jij leeft :Z Maar als je mijn stats wil qua vrouwen... vraag het me dan maar. denk dat het je zwaar mee valt. Maar je zou ook op dit forum kunnen vragen hoe ik en vrouwen werken. done most of em :Z |
OT iedereen anders gaat dit onderwerp nergens heen.
OT: Bij seks is het belangrijk je niet te fixeren op het klaarkomen, wellicht dat jullie al te snel overgaan tot het hebben van seks. Probeer het eens met een langer voorspel of wellicht een ander standje, als jij bovenop gaat zitten kan je zelf veel controle uitoefenen en beter bepalen wat fijn voelt. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.