![]() |
Agenda crisis
hallo mensen...
ik had een vraagje of jullie mij konden helpen. ik zoeken namelijk een nieuwe agenda voor volgend jaar... alleen ik kan nergens een echte leuke agenda vinden op internet. hebben jullie misschien tips voor me? alvast bedankt! |
oh ik ben net weer aan het zoeken geweest en heb nu 2 hele vette sites gevonden met hele leuke agenda's.
(http://www.playgroundnow.eu) (http://www.hangin-out.eu) wie weet hebben andere die ook een agenda zoeken net als ik er iets aan! xx |
ja het is idd best lastig om een echte leuke agenda te vinden... maar ben blij dat ik nu leuke gevonden heb! hoef ik daar niet meer achteraan te gaan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha nee Donald Duck is niks voor mij! die Hangin 'Out agenda is prima;)
|
Ik heb daar geen problemen mee,
Ik krijg een agenda van school 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijf 'ns uit mijn posts. :) Ik snap niet hoe 'Prutser' flamen is. Dus zet even terug, wil je? Bij voorbaat dank. |
Saduf is een prutser
|
fail topic
|
Citaat:
|
shit, mag dat wel?
|
Vast niet.
|
ban.
|
Citaat:
|
nuff said :|
|
OT please.
Wtf is een agenda? |
Citaat:
1 notitieboek waarin per dag de bezigheden, het huiswerk e.d. genoteerd kunnen worden 2 lijst van tijdens een vergadering te bespreken onderwerpen |
Citaat:
|
WTF?? is dat dat ding dat ik elk jaar van mn moeder krijg maar niet gebruik?? 0.o
|
>.<
|
Citaat:
At being funny. :{ |
Ja... het was de bedoeling dat jullie keihard moesten lachen nou goed?
>_< Dont take everything to serious will ya.. (of tenminste... niet mij.) |
Ja, daar ging m'n cola :'(
|
Citaat:
Als je sarcastisch wil doen, doe dat dan iig op niveau. En niet zo kinderachtig van; "Wtf is een agenda? :D" Want, zo heb je kunnen zien, dat is niet grappig. :) |
Neeej joh :p ik zeg alles altijd heel droog. En dat is moeilijk na te doen in tekst :)
|
Citaat:
Ik denk eerder infantiel. :yes: |
Jij weet niet hoe ik dingen in het echt zeg :)
|
Citaat:
|
lief blijven.
|
Citaat:
-1. :) |
la di da
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sponsje hoort wel bij de gang ja! |
Citaat:
|
ja!
Ookal is ie af en toe wat...onhandig... |
Citaat:
|
xD
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.