![]() |
Wat voor soort ondergoed voor jongens/mannen??
Ik vroeg mij af hoe een meid (of een jongen natuurlijk) een jongen/man het liefst ziet in wat voor soort ondergoed?? of als jongen man zijnde, wat je zelf het liefste draagt?
een strakke boxershort; een losse boxershort; een slip; een tanga; een jockstrap.... en ook nog voorkeur voor bepaalde merken?? mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar strakke bjorn borg boxers en af en toe een losse ginosanti boxer... |
Ik ga toch het liefst voor de string. :$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blijkbaar nietxD
niet dat ik zo humoristisch ben maja |
nou, t zou kunnen dat je dat mooi vind... er zijn blijkbaar mannen die vaak een string dragen... mij niet gezien, ik vind t totaal niet zitten.....
|
Strakke boxers zijn gewoon geil. Maar dan niet van die dingen tot op kniehoogte, maar lekker kort en lekker strak.
Ik wil alles kunnen zien zitten :9 |
strakke of losse boxer. met streepjes ofzo of gewoon zwart.
|
bjorn borg
|
Citaat:
|
moi een strakke, dames een string:7
|
*draagt strakke björn börg boxers en cavello`s *
|
strakke boxershort en niet alte kort ;)
|
XTG undewear
|
Als jongen zijnde draag ik altijd boxershorts.
Losse boxers van Ginosanti of strakke boxershorts van Bjorn Borg. Maar allemaal erg leuk die Bjorn Borg boxers, maar wat heb je er eigenlijk aan? Die dingen zijn best duur, het is maar wat je er voor over hebt. Dames zie ik graag in een string of in een soort boxershort, weet niet hoe het precies heet, hipster/hibster of zo iets dergelijks.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE=MaJeKe;1362272]Maar allemaal erg leuk die Bjorn Borg boxers, maar wat heb je er eigenlijk aan? Die dingen zijn best duur, het is maar wat je er voor over hebt.[QUOTE]
je hebt gelijk dat bjorn borg duur is, maar ze zitten toch wel héél erg prettig. En wat ik er cker wel een voordeel aan vind; ze kruipen niet omhoog..... en ja van de vrachtwagen kun je ze ook kopen, heb ik ook een paar keer gedaan, alleen bleek naderhand dat ze nep waren :(... |
doh:z
|
Citaat:
|
Losse boxershort! Die zijn soooow heet bij jongens (allé niet bij vetzakken ofzo)
En het is super leuk om in zo een boxershort rond te lopen als meisje! Ofwel ben ik weer de enige die dat zo leuk vind:p |
Lange leve Bjorn Borg.... (H)
|
Citaat:
|
Waarom staat dit topic trouwens in 'sexualiteit'?
|
Citaat:
|
een korte strakke boxershort
|
Citaat:
|
boxer
voor een jonge : een losse boxershort O-)O-)
|
voor een jongen een strakke boxer of slip :D
|
Ik heb zelf altijd een boxer.
Makkelijkst. :') |
Citaat:
|
Ik heb meestal Bjorn Borg aan.
Ik vraag me trouwens af waarom TS dit wil weten. :') |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.