![]() |
Soa en zwangerschap
Is er een mogelijkheid om je vriendin wel zwanger te laten worden maar geen soa's kunnen op lopen?
|
dat vroeg ik niet
|
Citaat:
OT: Niet dat ik weet. :{ Maar ik heb geen ervaring met dat soort shizzle. O-) |
ik wil het gewoon weten, sorry, maar als ik een kind wil verwekken bij mijn vriendin heb ik geen zin dat er een van ons twee een soa krijgt
|
Citaat:
Is dat nou zo moeilijk om te bedenken? |
nee ze heeft geen soa, maar ik wil het gewoon van te voren weten voor dat ik met haar naar bed ga
|
Aha.
Heb jij dan een SOA? :') |
Ik vind dat als je een tiener bent nog niet met kinderen moet beginnen
|
Citaat:
WAT DENK JIJ. Jij doet juist stom je moet ff normaal doen jij. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent zielig. Ga even terug naar je geile hakken topic alsjeblieft en houdt je gewoon even koest totdat je hersencel weer is aangegroeid. |
geen van ons heeft een soa, maar is het dan niet zo dat als je onveilig vrijt je toch een soa op kan lopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als julllie allebei zoals jij beweert geen soa hebben ( en alleen met elkaar seks hebben natuurlijk maar dat lijkt me logisch ), dan kan je die ook niet van elkaar oplopen. Je kan immers niets van elkaar oplopen als je het niet hebt niet waar? Kwestie van logisch nadenken. |
ziek worden van seks zou best jammer zijn eigenlijk -.-
|
Citaat:
|
Te triest voor woorden dit.
Sorry dat ik het zeg hoor, maar het lijkt me verstandiger om eerst eens wat meer informatie te gaan inwinnen voordat je aan kinderen begint. |
Misschien bedoelt hij ook wel dat hij z'n vriendin aan een soa wil helpen zonder dat ze zwanger wordt?
|
Citaat:
Maar het kan. |
laat je eerst gewoon allebij testen of je een soa hebt. heb je dat kan je het beter niet zonder condoom doen. Maar als het voor jullie beide de eerste keer is dan is het veilig.
|
tenzij hij een heroïne verslaafde is en vieze spuiten gebruikt
|
hahah ja misschien doet hij dat wel wie weet
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.