Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Plastische chirugie (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=63341)

Cali 6 June 2008 22:56

Plastische chirugie

Ik ben erg benieuwd hoe jullie daar over denken :'):')
Is er iemand op het forum die overweegt om het tedoen.

Pakspul 6 June 2008 22:58

Achja iedereen heeft wel een beetje een afwijking en meeste kunnen hier mee omgaan, de mensen met een lagere IQ hebben hier meer last van.

the_darkness 6 June 2008 23:54

plastische chirurgie is een beetje een tweesnijdend zwaard vind ik.
Als bijvoorbeeld jouw gezicht ofzo door een ongeluk ernstig is verminkt kan ik begrijpen dat zo iemand plastische chirurgie ondergaat om proberen de "schade' te herstellen.
Maar ik vind het onzin dat al die hollywood snollen facelifts moeten en vrachtwagens vol siliconen laten inspuiten.

little_angel 7 June 2008 15:51

ik vind het zo onfair da hollywood zich zo in ban laat nemen voor een paar rimpels minder, en rondere borsten,(naja ik zou het ook wel willn hoor, maar ik heb het er NIET voor over.)

in tegenstelling met mensen waarbij het beter is, sterke afwijkingen bij de geboorte enz., daar ben ik voor, die voelen zich er goed bij, omdat ze er dan wat uitzien zoals wij, de rest8-).

blabla1993 7 June 2008 21:53

Citaat:

Origineel gepost door little_angel (Bericht 1363034)
ik vind het zo onfair da hollywood zich zo in ban laat nemen voor een paar rimpels minder, en rondere borsten,(naja ik zou het ook wel willn hoor, maar ik heb het er NIET voor over.)

Wat is daar unfair aan? Na plastische chirurgie op een normaal gezicht (niet ernstig verminkt dus) ziet het er gewoon lelijker uit.

JxS 15 June 2008 19:49

Pas wanneer het echt noodzaak is vind ik dat je plastische chirurgie moet overwegen.
In de eerste plaats dus als je een afwijking hebt, maar waarom alleen uiterlijke afwijkingen mee laten tellen?
Toevallig ken ik een vrouw (eind 20) die een borstvergroting heeft laten doen, want ze had 'niks'. Nu heeft ze gewoon een cup A. Voor de mensen om haar heen is ze qua uiterlijk niet veranderd, maar haar zelfvertrouwen is gewoon gestegen, ze voelt zich nu vrouwelijker. Als je het op die manier bekijkt is haar leven er aangenamer door geworden.
Hetzelfde denk ik erover bij mensen die bijvoorbeeld een neuscorrectie willen laten doen. Of bij mensen die echt ernstig overgewicht hebben. (denk aan 40+kg teveel vet).
Zoals het in Hollywood gebeurt vind ik daarentegen wel belachelijk: liposuctie laten doen voor 5-6kg, sport het er dan af. Borstvergrotingen, alleen om in een blad zoals playboy te kunnen komen. etc.
Nouja om een lang verhaal kort te maken: als het echt iets is waar je heel moeilijk iets/niks aan kan doen, en het je mentaal ook echt beter laat voelen vind ik dat je plastische chirurgie zou kunnen overwegen.

Mr. Macphisto 18 June 2008 09:52

cosmetisch niet, maar als ik nu onder een bus zou komen en hier en daar wat mis, zou het denk ik wel een optie zijn. Die mening zullen meer mensen waarschijnlijk wel met mij delen. Ik ken wel iemand met een centenbak, en die wil haar onderkaak laten verkleinen. Ze zeggen dat ze de kaak dan eerst breken en er aan elke kant 1 stuk uitzagen. Ze krijgt het wel vergoed, maar mij zie je niet zo gauw iets doen.

Mr. Macphisto 23 June 2008 14:53

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1363069)
Wat is daar unfair aan? Na plastische chirurgie op een normaal gezicht (niet ernstig verminkt dus) ziet het er gewoon lelijker uit.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/...43_468x388.jpg

blabla1993 23 June 2008 16:41

Dat ja.

tielemanss 28 June 2008 02:09

verdomme nou kan ik niet slapen door die enge foto :notgood:

the_darkness 28 June 2008 02:49

gatverdamme.

Amnesia 28 June 2008 10:18

Citaat:

Origineel gepost door tielemanss (Bericht 1365748)
verdomme nou kan ik niet slapen door die enge foto :notgood:

Jankerd, ga SAW kijken.
Dan kan je niet meer slapen.
't liefst dat stukje met 'the rack'.
Kijken of je dan nog zo jankt. :{

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.