![]() |
Gedichtje
Dus.. hier volgen ff twee gedichtjes die ik geschreven heb wel in het verkeerde topic gezet maarja:
Wanneer jij er niet bent troost troost alleen de gedachte van de aanwezigheid mijn lijdende bomen der Verdriet als jij me weer troosten kunt met blijdschap en muzikale klanken springt een wonder de wateren der Vreugde over om te bevrijden daarna zal het leven zich opbouwen vogels zullen klinken het doffe zilver weer blinken terwijl hemelpoorten openslaan besef ik mij houden van is mijn. Mijn mysterie. 2de: Nog heel even moeten wij de wolk voor onze warme zon verdragen nog heel even zonder licht en warmte nog heel even voor wij weer verenigd zijn. |
[nutteloos] Hm.. dat waren ze dus..=D [/nutteloos]
|
Citaat:
En daar hebben wij een topic voor: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...=Artdump+topic Have fun. :{ |
Citaat:
|
Jjjjaaaaaa.. Nee.
|
Citaat:
|
maar wel editen en om een slotje vragen enzo :')
|
dus ehm... mag dit topic een slotje?^^
|
Om dan beide berichten zo te editen dat ze waardeloos worden is ook dom. :{
|
Oke fuck dit...
weet ik veel hoe dit forum werkt..xD |
Ooit van een FAQ gehoord?
Moet je 'ns een kijkje in nemen. |
Citaat:
|
editen wel.
En je hebt zelf toch ook hersens? Een bericht vereist inhoud. Als jij die niet kan geven, stel ik voor dat je heel snel wat hersens aan laat groeien. :') |
Ja maar maar maar...x'D
Het stond toch in het verkeerde topic enzo?x'D Dus ik dacht: Ik zorg ervoor dat de inhoud nutteloos is en ik vraag om een slotje.. als het slotje er opzit heeft niemand daar last van toch?:d |
Hmhm.
Of je laat het gewoon staan en zet het de volgende keer in het goede topic. Want hier hebben we dus geen flikker aan. :') |
Oke ik volg je wijze raad op.. in de hoop dat het nu goed gaat... :p
|
succes ermee :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.