![]() |
Bijna vergeten voor te stellen...
dus doe ik het nu maar!:d
Nou ehm.. ;p Ik heb als forumnaam JxS waarin de J staat voor mijn naam en de S voor die van m'n vriend..:9 Lekker cliché, maarja.. Ik moest toch wat verzinnen... =D Verder ben ik hier gekomen uit verveling...xD En nouja mijn ehm avatar is het logo/een albumhoes van een band genaamd: 'Abyssic Hate' :love: Ik heb nog ff een fototje geupload, al heeft hij waarschijnlijk weinig nut zo klein...:') Mja en verder.. 'leer je me wel kennen' via mijn posts... :yes: Nou dat was het wel..:d Daagdaag :wave: |
hoi welkom. :)
En als het nou het uitgaat met je vriend? |
Dat gaat het nooit 8-) (we hebben al twee jaar!:yes:)
Nee, maar goed stél dat het uit gaat: Dan is het ook nog eens de derde letter van mijn naam.. hehe:p |
kijk. slim bedacht :D
|
Uhuh.
Heel slim. Het detail dat het nergens op slaat laten we d'r natuurlijk even buiten. Anyhow. Hi. :wave: |
Citaat:
|
bai.
|
joehoeee!
|
Citaat:
|
*kijkt pica*
Doe eens in het groot plempen? |
geen commentaar dan graag :W
|
Citaat:
Hoe de neuk is dat commentaar? :') |
Ik moet hem ff kleiner maken de resolutie is erg hoog...en zo kan ik m niet uploadenxD
|
Ik bedoelde:
Als ik hem neerzet =] |
ah hij hoeft niet kleiner
|
Of je gebruikt gewoon de edit knop. 8|
|
Citaat:
|
http://img504.imageshack.us/img504/8...oosdingza0.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/8...18fe8b68ad.jpg Tadaa...xD Is vorige maand in Engeland gemaakt.. :) |
Whaaaa. Hou met dat ge-edit... x.x ik heb dr echt geneog van wordt er chagerijnig van xD ik edit wanneer ik dat wil =D
|
Citaat:
Je edit als je kan editen, in plaats van een quadruple post te maken. :{ Dat wordt gezien als postfarming, dat weer als spam en dat kan weer tot een ban leiden. Dus gewoon editen, prutser. |
Nja dan riskeer ik maar een ban... xD <-- is een kutte emoticon =\
|
En het is trouwens ook nog 'ns onhandig om een heel kutverhaal dat nergens over gaat in 5 posts te lezen.
Dus het is ook gewoon gastvrijheid tegenover je mede-forumgangers. :{ Maar goed, als jij geband wilt worden, be my guest. Mij hoor je niet klagen. |
Oke... ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom staat er dan 28/05/2007 als data-stamp op de foto? :') |
+ 764.353.788.274.864
|
Citaat:
|
Omdat mn vriendin haar camera niet goed stond? Slim hoor..=.=
|
Niet slim van je vriendin hoor.
|
Citaat:
|
is dat instelbaar dan? :')
|
Ik heb het toch niet ingesteld? En volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) kan het niet eens uitgesteld worden. En we waren met school in Engeland, dus veel tijd voor fotocamera's instellen hadden we niet.
|
Citaat:
|
Ja, dat is instelbaar voor jouw informatie.. Denk je dat je zo'n digitale camera in de winkel koopt die al op datum staat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens, van de fail. Dus dat maakt je automatisch een prutser, prutser. :d |
heey, jij hebt mij tot Fail God uitgeroepen.
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien het naar je hoofd is gestegen. |
maakt niet uit, anderen *Bren* hebben mij al tot God uitgeroepen, en het aantal volgelingen stijgt. De volgende stap is total wordl domination!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:d
|
Citaat:
Aangezien ik geen flauw idee heb waar je die 'volgelingen' dan rekruteert. :') |
Voor de lijst moet je zijn bij de kerkelijke Inquisitie, hoofdkantoor in Veenendaal, Nederland :')
|
De inquisitie stamt uit de tijd van de 80 jarige oorlog.
Die volgelingen zijn dus allemaal dood. :+ |
nee, de fail inquisitie bestaat nog steeds :)
|
Citaat:
|
dude, ik ben een God, ik ben de inquisitie niet, de inquisitie werkt voor mij, en voert Mijn Goddelijke wil uit op aarde xD
|
Citaat:
Dan nog, bren eeennn..? |
Ik ben een God, ik verantwoord mij niet aan stervelingen.
U kunt de Inquisitie bereiken in Veenendaal. U heeft het adres? |
Citaat:
Niet dus. Want als ik je door je kop schiet, ben je net zo dood als wanneer het bij mij zou gebeuren. Sterveling. :) |
neuh, ik ben onkwetsbaar. zelfs een val van 2 verdiepingen doet mij niets.
I AM A GOD! BOW TO ME YOU FOOL! OR FEEL THE PAIN OF MY HOLY WRATH! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.