Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   help (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=63393)

rebel56 21 June 2008 14:58

help

Ik ben net terug van schoolkamp, waar ik een meisje heb leren kennen. ik ben verliefd geraakt op dit meisje, maar het probleem is dat ze al iemand heeft( een jongen van 18 ) Het lijkt erop dat ze mij wel ziet zitten, ze zit bijvoorbeeld wel aan me en ze lacht heel vaak naar me(ik ook naar haar) ik weet nou dus niet zeker of ze mij leuk vind.

JxS 21 June 2008 15:05

Ze heeft al iemand.
Het klinkt wel een beetje fout 'ze zit aan me'.. wat bedoel je daarmee?

rebel56 21 June 2008 15:07

Citaat:

Origineel gepost door JxS (Bericht 1364422)
Ze heeft al iemand.
Het klinkt wel een beetje fout 'ze zit aan me'.. wat bedoel je daarmee?

niet op een foute manier hoor:+ gewoon aan mijn haar zitten enzo dat soort dingen

JxS 21 June 2008 15:13

Hm.. tja.. hoe dan ook ik blijf erbij dat ze al iemand heeft.. dus al vind ze je leuk, maak je weinig kans. Tis ook wat lullig om tussen haar en dr vriend in te komen denk je niet?

rebel56 21 June 2008 15:19

Citaat:

Origineel gepost door JxS (Bericht 1364425)
Hm.. tja.. hoe dan ook ik blijf erbij dat ze al iemand heeft.. dus al vind ze je leuk, maak je weinig kans. Tis ook wat lullig om tussen haar en dr vriend in te komen denk je niet?

ik probeer ook niet tussen hen in te komen ofzo, volges mij heeft ze wel door dat ik haar leuk vind, ik laat het wel merken, ik vroeg bijvoorbeeld waarom veel meisjes op oudere jongens vallen, en toen zei ze omdat die zich vaak volwassener gedragen, maar jij gedraagt je ook gewoon volwassen, en toen lachte ze naar me en ze keek me aan op zon vreemde manier

JxS 21 June 2008 15:26

Hmm tja.. maar oke stel:
Ze dumpt haar vriend en krijgt met jou.. ben je dan niet bang dat ze
1. Hem gaat missen en misschien teruggaat?
2. Precies hetzelfde gaat doen als ze met jou heeft?

rebel56 21 June 2008 15:32

Citaat:

Origineel gepost door JxS (Bericht 1364428)
Hmm tja.. maar oke stel:
Ze dumpt haar vriend en krijgt met jou.. ben je dan niet bang dat ze
1. Hem gaat missen en misschien teruggaat?
2. Precies hetzelfde gaat doen als ze met jou heeft?

nee, eigenlijk niet, ik begrijp wel dat dat kan gebeuren, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat zou doen (ja, liefde maakt soms inderdaad blind:+)

JxS 21 June 2008 15:35

Hm nouja dan zou ik alles gewoon z'n gangetje laten gaan, haar vriend gaat het iig niet op prijs stellen.. dat kan ik je wel alvast vertellen.
Succes nog...

rebel56 21 June 2008 15:36

Citaat:

Origineel gepost door JxS (Bericht 1364430)
Hm nouja dan zou ik alles gewoon z'n gangetje laten gaan, haar vriend gaat het iig niet op prijs stellen.. dat kan ik je wel alvast vertellen.
Succes nog...

dankje, maar ik kan er natuurlijk ook niets aan doen dat ik op haar ben

Fiekje 22 June 2008 10:19

Ik heb dit zelf meegemaakt, dat een jongen mij leuk vond terwijl ik al een vriend had.. En uiteindelijk heb ik voor die jongen gekozen, en gekozen om het uit te maken met mijn vriend (ook om andere redenenen, het ging niet echt lekker tussen mij en mijn vriend). Ik moet eerlijk zeggen dat ik me soms wel eens afvraag wat er was gebeurd als die jongen mij niet leuk had gevonden.. Ik denk dat ik dan misschien toch beter mijn best had gedaan om aan mijn relatie te werken..
Ik denk daarom dat het beter is als je gewoon zo normaal mogelijk tegen haar probeert te doen, ondanks dat je haar leuk vindt. Ik denk dat het beter is dat je pas iets gaat proberen als ze tegen jou heeft gezegd dat ze je wel leuk vind... Want het is erg vervelend om 'tussen' een relatie te komen, ook al is het mss jou bedoeling helemaal niet om die relatie te verpesten..
En ook al klinkt het mss vreemd, maar jij wordt wss toch wel weer op iemand anders verliefd als ze jou niet leuk vind.. Dus misschien is het beter om je gewoon er over heen te zetten..

rebel56 22 June 2008 20:23

Citaat:

Origineel gepost door Fiekje (Bericht 1364467)
Ik heb dit zelf meegemaakt, dat een jongen mij leuk vond terwijl ik al een vriend had.. En uiteindelijk heb ik voor die jongen gekozen, en gekozen om het uit te maken met mijn vriend (ook om andere redenenen, het ging niet echt lekker tussen mij en mijn vriend). Ik moet eerlijk zeggen dat ik me soms wel eens afvraag wat er was gebeurd als die jongen mij niet leuk had gevonden.. Ik denk dat ik dan misschien toch beter mijn best had gedaan om aan mijn relatie te werken..
Ik denk daarom dat het beter is als je gewoon zo normaal mogelijk tegen haar probeert te doen, ondanks dat je haar leuk vindt. Ik denk dat het beter is dat je pas iets gaat proberen als ze tegen jou heeft gezegd dat ze je wel leuk vind... Want het is erg vervelend om 'tussen' een relatie te komen, ook al is het mss jou bedoeling helemaal niet om die relatie te verpesten..
En ook al klinkt het mss vreemd, maar jij wordt wss toch wel weer op iemand anders verliefd als ze jou niet leuk vind.. Dus misschien is het beter om je gewoon er over heen te zetten..

bedankt:)

Denathy 22 June 2008 20:54

Citaat:

Origineel gepost door rebel56 (Bericht 1364818)
bedankt:)

get over it... next :P ow god ik word melig van dismissed en zooi

rebel56 23 June 2008 11:39

Citaat:

Origineel gepost door Fiekje (Bericht 1364467)

ok, hier dus nu precies hetzelfde gebeurt, ze heeft het uitgemaakt met haar vriend, ging niet zo heel goed en gezegt dat ze mij leuk vindt:) alleen we hebben nog niks vanwege wat de omgeving allemaal gaat denken enzo:rolleyes: en ze is nog niet helemaal over haar oude vriend heen

JxS 23 June 2008 15:23

Hm.. ergens vind ik 't toch vrij lullig. Je had dr ook met rust kunnen laten enzo..

Fiekje 23 June 2008 16:20

Citaat:

Origineel gepost door rebel56 (Bericht 1364898)
ok, hier dus nu precies hetzelfde gebeurt, ze heeft het uitgemaakt met haar vriend, ging niet zo heel goed en gezegt dat ze mij leuk vindt:) alleen we hebben nog niks vanwege wat de omgeving allemaal gaat denken enzo:rolleyes: en ze is nog niet helemaal over haar oude vriend heen

ja, heel herkenbaar idd :P Ook ik en die jongen hebben nog niets (tis niet zo heel lang geleden gebeurd) omdat we niet wilde dat de mensen om ons heen rare dingen gingen denken.. Ik denk dat het verstandig is om nu haar gewoon ff met rust te laten, zodat de over haar vriend kan heen komen. Want ik denk niet dat het echt goed is als ze nu weer in een nieuwe 'relatie zou stappen'. Dus doe het rustig aan met haar is mijn advies..

Citaat:

Origineel gepost door JxS (Bericht 1364997)
Hm.. ergens vind ik 't toch vrij lullig. Je had dr ook met rust kunnen laten enzo..

misschien wel ja, maar zij heeft voor gekozen om het uit te maken..

rebel56 23 June 2008 21:39

Citaat:

Origineel gepost door JxS (Bericht 1364997)

heb haar sinds ik de topic ben begonne niet eens gezien:+ alleen op msn gesproke

insanity 24 June 2008 11:29

NS @ TS voor stoken in relatie

Nightlover 24 June 2008 19:00

Citaat:

Origineel gepost door rebel56 (Bericht 1365059)
heb haar sinds ik de topic ben begonne niet eens gezien:+ alleen op msn gesproke

Misschien word het tijd om samen met haar ites leuk afspreken. :*

Grim 24 June 2008 19:03

kvind dat JxS gelijk heeft dat t lullig is voor die vriend...maar tis of die vriend of rebel56 die t meisje krijgt :P

rebel56 24 June 2008 20:13

Citaat:

Origineel gepost door Nightlover (Bericht 1365291)
Misschien word het tijd om samen met haar ites leuk afspreken. :*

zou zaterdag uitgaan maar zij moet naar een familliefeest en ik ook:o(niet dezelfde:p)

Dien 24 June 2008 20:47

kvind idd ook wel dat t beetje lullig is (vind t fijn voor jou hoor rebel56),, ben er zelf ook zo eentje geweest (maar dan vreindin hea ;)) en je komt er best overheen... maar in jou geval; laat het haar eventjes bezinken maar laat haar nog wel steeds weten dat jehaar nog steeds leuk vind... anders gaat ze miss twijfelen of je haar nou wel of niet leuk vind, dan kan t weer langer duren voordat je iets met haar kan beginnen. (wacht ook niet te lang) succes :)

rebel56 24 June 2008 22:49

ja tis wel lullig maar zij heeft het uitgemaakt(en niet speciaal voor mij ofzeu, gewoon omdat eigelijk niet haar type was)

Denathy 24 June 2008 22:51

tsja... geef haar de ruimte... en jezelf... maak jezelf niet gek met de gedachte dat je haar leuk vind.. zet haar ff uit je hoofd.. het word later mischien nog wel wat. Maar serieus het is niet goed als jullie nu al iets gaan beginnen... laat haar eerst maar is over haar ex heen komen.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:44.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.