![]() |
Heb nooit verkering gehad
Ik ben 14 jaar, en ik heb nooit verkering gehad.. Ik haat Discotheken enzo,,, Hoe kan ik makkelijk een vriendin krijgen????? :( plz help me
|
Ga voor de verandering eens op zoek in plaats van er over te lopen janken? :)
|
Waar zou ik dan moeten zoeken,???
|
Citaat:
Hmm.. misschien.. een discotheek? :) Off.. gewoon naar buiten gaan en rondkijken? :{ |
acja je gaat niet iemand die onbekend is , lekker mee zitten praten :s en discotheken haat ik :P
|
Citaat:
En nou dan weet je dus ook dat je daar neit hoeft te zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Hierzo in de buurt heb je 2 van die discotheken. :{ |
Citaat:
|
Als ik Super Troopers mag geloven: bel iemand dat er een potloodventer voor u huis staat en sta naakt voor haar huis
|
verstand op 0 en iets doen.
Als je niks doet gebeurt er zeker niets. |
tering, ben je wanhopig ofzo . gewoon wachten op de liefde van je leven
|
...+1
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, ik zal het je ff uitleggen. 'De liefde van je leven' bestaat niet. Dan zou er dus maar 1 persoon op de hele wereld de 'ware' zijn. De kans dat je die persoon tegenkomt is heel klein (met 6 miljard mensen hiero). Dan is het wel erg toevallig dat een heleboel mensen 'de liefde van hun leven' gevonden hebben, niet?
|
Ach ik begrijp je wel. Je wilt niet zomaar met iemand "gaan" als je die persoon niet kent of op een heel oppervlakkige manier zoals via de discotheek. Ga eens bij jezelf na hoe je nu mensen leert kennen en speel daarop in. Denk bijvoorbeeld aan feestjes van je vrienden (daar zit vast een leuke meid tussen) of inderdaad mensen op school.
|
Citaat:
|
Dan val je bij mij onder de categorie 'imbeciel met het IQ van een aap'.
|
Citaat:
Een verhaal ophangen en zeggen dat je 't zelf niet snapt. :') Snugger. Religie is voor watjes en hippies. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.