![]() |
klaarkomen( meisjes )
er word altijd gezegt dat meisjes moeilijk klaarkomen maar klopt dit wel of is dat maar en praatje
ik weet wel dat meisjes mindermakelijk klaarkomen via sex en makelijker via het vingeren of mastruberen maar zijn daar middelen voor om ze zkr klaar te laten komen? |
Beste Laurens,
Meisjes produceren geen sperma, dus spuit er niets uit. Maar tegenwoordig hoor je veel over vrouwelijke ejaculatie. Ook op het internet zie je daar veel voorbeelden van. Vaak is dat echter nep. Maar er zijn ook serieuze verhalen. Bij sommige meisjes wordt waarschijnlijk wel wat vloeistof geproduceerd bij het klaarkomen. Meer informatie kan je vinden op deze Website http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingGplek.htm :) |
^spam, ongetwijfeld want de TS had het daar helemaal niet over.
OT heb ik niks zinnigs te melden |
Citaat:
|
fail.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of squirten, whatever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij en mijn vriend is het zo dat hij al een stijve heeft en ik nat ben als we elkaar zien :x
|
niet uppen...
|
Citaat:
nou doei. :wave: |
nou je hebt nooit de zekerheid. maar aan haar hoofd of gedrad kun je zien wat ze er van vind, als ze zwaarder gaat ademen weetje dat het goed zit;)
en vraag haar anders of je het goed doet! dan weet je het zeker, suc6;) |
Kssst!
Niet een ge-upt topic verder uppen. |
Ik heb zelfs gehoord van vrienden,
dat ze dus tegenwoordig al Water in de vagina gaan pompen om de ' Squirt ' Nog ' Fenomenaler ' te maken. |
En ik heb gehoord dat jij binnenkort dood gaat, upper.
|
Ik ruik rook.
|
En waar rook is...
|
is vuááár!
|
burn burn
|
Citaat:
|
Dat ook :')
|
want rookworst zonder r is ook worst
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.