![]() |
Gewicht
Hoi leerlingen!
Ik ben 13 jaar en ik weeg 40 kilo, dat is volgens mijn biologie boeken te weinig.. maar ik eet echt veel maar kom niet aan, weet iemand hoe dit komt? |
nee maar het komt vanzelf wel.
|
hoelang benje?
|
Lengte is wel belangrijk jaa...
|
Je bent pas 13, dus ik zou me er nog niet teveel zorgen over maken.
Anders vraag je een keer aan je ouders wat ze er van vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weeg nu 43, en ben 14 :+
Dus,, das nog lichter dan jij, en ik heb geen klachten of iets dergelijks. Nuthing to worry ;) |
De laatste keer dat ik het checkte was 43 meer dan 40 :d
|
Maar hij is 13, en ik 14 :+
|
Ja... maar dat maakt jou niet lichter :d
|
Sigh,,, in verhouding wel :P
|
Nee... Gewicht moet je in verhouding zien met je lengte xD
En dan nog had je 't moeten zeggen :d (maar ik had allang door wat je bedoelde ;) ) |
Sigh, u got me :P
Maar,, staat lengte niet een heeeeeel klein beetje in verhouding met je leeftijd? :P |
Ja, maar da's indirect... Dus dat telt niet helemaal :d
|
fail :')
|
God of fail... Hoe ben je aan die titel gekomen?
|
:')
|
Citaat:
|
Alle 5268? :d
|
5269 :d
|
Hehe :+
|
Citaat:
|
spelbrekert!
|
XD
rofl! |
Citaat:
|
no wai!
|
Citaat:
En ik zou zeggen, genoet ervan dat je nog niet aankomt, dat komt nog wel als je uitgegroeid bent. |
Citaat:
Wel :+ |
weetje...zolang jij je gewoon goed voelt is er niks aan de hand ;)
omdat er van die idioten zijn die denken dat je via een tabeletje kan zeggen hoe zwaar je meot zijn etc betekent het niet dat ze gelijk hebben... je ziet van die lange mensen die brood mager zijn die wegen ook te weinig die horen zo 100 kilo te wegen maar die wegen maar 90 of minder dus t maakt geen zak uit |
Citaat:
|
Hitler voelde zich ook goed toen z'n plannetje werkte.
|
:')
|
Sigh,,, we hebben het over ondergewicht, niet over overgewicht :')
|
jij bent vast OVERrompeld door het feit dat lengte toch echt niet met leeftijd gerelateerd is. Anders was iedereen wel even groot in de puberteit niet?
|
Je hebt gwn anorexia.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope.
|
Citaat:
Wie heeft er gemmiddeld opgenoemd. |
Citaat:
|
* gemiddeld
|
Citaat:
Mensen van 3 zijn over het algemeen kleiner dan mensen van 18. Dus, zijn lengte en leeftijd wel gerelateerd. Anders zouden de gemiddelde lengtes niet zo ver uit elkaar liggen. |
Citaat:
Daar noem je ook de uitersten een kind van 3 kan nooit zo groot als iemand van 18 zijn maar er zit wel verschil in de grootte van verschillende kinderen van drie. Dan heb ik het over de verschillen en niet het gemiddelde. Ik begreep jou ook verkeerd, ik snap je wel, daar niet van. ;) Ik was meer busy met de verschillen. |
Kortom, comminucatie fout...
Alles weer goed nu? :love: |
Ja, veel kudo's en liefde.
Niks vijandelijks. Gewoon een discussie, heb je het forum voor. |
Mooi :)
|
Citaat:
Als ik een discussie voer, dan zie ik 'm toch echt als mijn vijand, omdat hij mijn punt aanvalt. OT: Weetikveel. |
Rawr!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.