![]() |
Beta van zelfgemaakt spel
Hallo,
Ik heb zelf een spel gemaakt (ja gemaakt niet gedownload.) en nu ben ik op zoek naar mensen die het willen testen. je krijgt als tester natuurlijk allemaal dingen die je helpen in het spel. stuur als je geregisteert bent even een berichtje naar Bart en dan help ik je op weg. Site: http://crimelifexl.eu/ Alvast bedankt |
interessant idee.
|
not
text-based maffia spel nummer 149802198761 |
ben benieuwd of het zou kunnen concurreren met mobstar..
|
Fucking hell.
Sterf met je Mobsterspellen. :{ |
nee?
|
Citaat:
|
ok :)
|
Citaat:
maar als je het niet wil spelen heb ik daar alle begrip voor. aangezien allemaal knuppels voor me gewoon kant en klare spellen online zetten. |
tip: speel zelfs eens die text based kant en klare maffia spellen, en schrijf op wat je daar in mist.
Vervolgens verwerk je dat in je eigen spel. done. |
Citaat:
It's bullshit all the same. :') |
Citaat:
OT: Leuk idee, bestaan wel veel types van dit soort games dus het is belangrijk dat je wel iets bedenkt waarom jouw variant zoveel leuker is als de andere. Zelf veel van dit soort games gespeelt en ooit (==6 jaar geleden) zelf bijna een gemaakt, ik was echter minder ambiteus ;P |
ik vind het een beetje 8erhaald om nog zon spel te make
het zit ook in de buurt van bendes.nl etc. maak dan zon soort spel maar dan een ander soort onderwerp |
Citaat:
Ík intresseer mij niet in dat soort games. Dus wat boeit het nou of hij d'r in zijn vrije tijd heeft gewerkt of dat 't kant-en-klaar is? En negatieve feedback blijft feedback. Ik vind 't een zeikspel en een waardeloos concept. Dus dan heb ik ook weer aan die voorwaarde voldaan. En daar sta ik om bekend, m'dear. Leer d'r mee leven. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.