![]() |
Wat te doen.??
Hey allemaal,
Ik ben Randy 13 jaar en val op een meisje genaamd Lise ook van 13 jaar.. we praten veel op msn en ben smoor verliefd op haar hoe kan ik dit aanpakken want op school durf ik bijna niks te zeggen (en heb trouwebns gevoel dat zij mij ook leuk vind). Gr, Randy:thumbsup: |
maak subtiel duidelijk dat je haar wel ziet zitten...... vraag wat zij van jouw vind....
|
Citaat:
|
Vraag gewoon een keer of ze zin heeft om samen iets te doen , dan word het vanzelf wel duidelijk.. als je haar heel vaak ziet houdt het vast wel IETS in ;)
Succes :yes: |
Je kan misschien een blog maken op hyves met allemaal van die vraagjes. En daar confrontter je haar dan op als ze bij: Wil je met me zoenen : ja heeft staan.
Zo lukte dit bij mij ook: Citaat:
|
Citaat:
Waarom stuur je dan pm's over homoseksualiteit naar me. :| Kanker op man, en sterf voor dat uppen vieze straatrat. |
you fail.
|
Citaat:
Omg dat was naar de verkeerde kutje en je hoeft niet gelijk met kanker te gaan schelden ofzo dat kan je ook gewoon heel normaal zeggen |
maar..
waarom zou ie? :? |
Citaat:
Je zit hier berichten te posten over flirten met meisjes op je haifs en dan ga je gay berichten versturen. Ga toch dood. :z |
De enige die heer dood moeten gaan zijn jullie 2. Ik probeer hem alleen te helpen en dan gaan jullie daarop een kut reactie op reageren vinden jullie het gek dat alle mensen hier steeds verdwijnen en niet geholpen worden omdat JULLIe ne wel meerderen allemaal van die KANKER reactie plaatsen
|
ik zie van mijzelf geen enkele rotreactie in dit topic.
Toch beschuldig je mij hier van, en ga je zelfs flamen. Bedankt dat je me een goede reden hebt gegeven om je te laten bannen. :wave: |
@ Yessin; Vlieg toch gewoon een eind op.
|
Waarom zou IK weg moeten terwijl hun een kut reactie geven? En met wel meerdere betkent dat de mensen die het doen van zig zelf wel weten als ze van die reactie plaatsen dus jij hoeft je anders niet anagesproken voelen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doei hé! :wave: |
burn him.
|
I'll just leave this here. http://stellarfrontier.net/upload/files/DancingLock.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.