![]() |
Meisjes,? What Like girls ? :O
Helleeuu, ik ben zelf een meisjee, :'D en ja ik dacht laat ik de jongens onder ons wat tipz gaan geven?! Nou, waar houden meisjes nou van.?
1. Meisjes houden van eerlijke jongens, als je tegen haar liegt maak je al geen kans meer. 2. Meisjes houden van Normale jongens, niet jongens die stoer lopen te doen. 3. Meisjes houden van jongens die kunnen vertellen wat ze precies voelen. gewoon jongen die hun gevoeles kunne uiten. 4. Meisjes houden van kadootjes, (geen geld!) maar bevoorbeeld een gedicht?! Hier vindt je ene paar gedichten, www.r0ooz.websitemaker.nl/gedichten Dat waren de tipz. DOeegg. xx roooom. |
En jij kan het weten?
|
Blijkbaar
|
Verschilt per meisje denk ik ;)
|
in de praktijk ligt het toch wat anders enzo.
|
Agreed :)
|
prf, verschilt per meisje, >>
ik hou bijvoorbeeld helemaal niet van die gevoelige shit enzo, en met een gedicht moeten ze al helemaal niet aankomen xD |
Citaat:
|
ik hou helemaal niet van gedichten, en al helemaal niet als ze van een site geplukt zijn.. als ze zelf bedacht zijn vind ik het nog wel lief
|
Iedereen is anders, dus je kunt dit soort dingen eigenlijk niet vasstellen
|
precies.
slotje graag. |
1. ja ik maak kans bij meiden
2. ik maak nog steeds kans 3. sjit!!! daar ga ik.. 4. whaha, alles is te koop :') kortom ik krijg nooit een meid? lekker joh.. |
Lesje: Elk meisje vind andere dingen leuk.
slotje - slotje - slotje - slotje - slotje - slotje - slotje - slotje |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.