![]() |
Potloodventer
Mijn moeder gaat elke week met enkele vriendinnen wandelen in het bos en soms ga ik mee. Vorige week tijdens zo'n wandeling hoorden we wat geritsel en keken opzij. Zagen we daar naast een boom een man staan helemaal bloot. Wij stopten en een vriendin van mijn moeder riep "amai, wat een kleintje, ik ben meer gewoon hoor". Hij toen maar trekken. En de dames maar lachen. We zagen hem klaarkomen en een vriendin zei zo heel droog "proficiat jongen, dat heb je mooi gedaan". Toen liep hij het bos in. Gelukkig was ik in gezelschap en hebben we goed gelachen, alleen was het erger geweest. Een vraagje voor de meisjes, hebben jullie al zo iemand tegengekomen en wat deden jullie toen?
|
Echt.......... WHAT THE HELL???
|
een vriendin van mij had wel een keer iemand gezien toen hij zijn jas opentrok en dus geen kleren aan had.. maar die mensen zijn gwn ziek, kicken erop om bekeken te worden
|
afknippen met de tuinschaar.
|
lijkt me leuk om zo iemand dan spontaan uit te gaan lachen eigenlijk
|
Heb ik ook 1x gehad toen ik met een meisje liep. Zij schrok en ik lachte me dood :P
|
Ja ik heb het ook een keer gedaa...
Oh wacht... dit gaat over of je het hebt gezien! Lama, dan heb ik niets gezegd. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tip voor meisjes vooral: Als jullie ene potloodventer tegenkomen, roep dan gewoon keihard '' DIE VAN MIJN VRIEND IS VEEL GROTER!! '' , en dan keihard uitlachen, ooh dan voelen ze zich zo kut lijkt me!
Haha ik ben er zelf geen hoor maar deze tip paas ik even door van n andere meid die dat wel heeft meegemaakt :p |
Haha vetheid :')
Zielige mensen:'):loser: Gelukkig heb k dit (nog) niet meegemaakt :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Detelefoongids.nl
Of gewoon achtervolgen :') |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.