![]() |
sennheiser?!
hallo, ik zie op verschillende sites goedkope aanbiedingen voor een Sennheiser maar mijn vraag is of iemand weet of je deze ook op de computer kan aansluiten..
later |
lekker duidelijk ook 'een Sennheiser'
|
|
Die hoofdtelefoon kan op de computer, eventueel heb je een verloopstekkertje nodig, maar zeer waarschijnlijk niet...
JA dus. |
Dan kijk je toch gewoon ff op de Sennheiser site. -_- Daar staat van wel.
|
+1
Dan ben je klaar :P |
Maar niet iedereen is zo slim
|
Daarom gaan ze naar dit forum om het te vragen :+
|
Citaat:
|
Zeker niet van posts als de jouwe.
|
Citaat:
blabla1993: Dan kijk je toch gewoon ff op de Sennheiser site. -_- Daar staat van wel. blabla1993: Zeker niet van posts als de jouwe. Nee daar word je wijs van :) |
Ja, met die tweede beantwoorde ik zijn vraag. Daar werd 'ie dus wijzer van (als 'ie het nog gelezen zou hebben).
|
of je deze ook op de computer kan aansluiten..
Dat was zijn vraag :) Jij antwoordde op dit: eventueel heb je een verloopstekkertje nodig, maar zeer waarschijnlijk niet... Antwoordde je wel op de TO zen vraag, mijn excuses dan, maar dat was niet duidelijk |
Niet zo goed met forums blijkbaar? Natuurlijk antwoorde ik op de TS zijn vraag. Anders had ik DKVTTZWN's bericht wel ff gequote.
|
Citaat:
-Ijji forums -http://www.gunzfactor.com/ -dit forum -forumw -Helpmij forum -Computer!Totaal forum -Warez-BB forum -Devil May Cry forum -en nog wel wat. Don't worry, ik heb genoeg ervaring met forums. |
helpmij forum is zeer handig.
+1 daarvoor. |
Citaat:
do.not.care, trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu snap je het waarschijnlijk wel. Maar ook al had je een boel ervaring met forums, je snapte toch mijn post "Dan kijk je toch gewoon ff op de Sennheiser site. -_- Daar staat van wel." niet. Wat ik triest vond. ("En dan nog mijn post niet snappen:wave:")
|
Citaat:
|
Dus,, vriendjes? :love:
|
Citaat:
|
@ss -.-'
|
Citaat:
|
Citaat:
Newsflash: YOU AREN'T |
ligt eraan of hij aan die fora een actieve bijdrage levert.
forums als helpmij staan vol met goede informatie en tips. als hij daar actief aan meehelpt heeft hij/zij mijn respect. |
Respect als hij meehelpt.
Maar dan nog laat hij hier niet zien dat hij weet hoe met forums om te gaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.