![]() |
wallen
Ik was deze week voor het eerst op de wallen. Ik zou het zelf nooit doen, maar ik moet zeggen dat het toch wel mooie meiden zijn, alhoewel niet allemaal natuurlijk. Ik werd ook nog geroepen door een hoer en ze vroeg of ik het met haar wilde doen. Ik had haar uitgelegd dat ze mooi was maar dat ik dat niet wilde. Niet dat ze lelijk was, maar het is niets voor mij om het met een hoer te doen. Ze sprak geen nederlands, volgensmij de meeste die daar zitten niet, want de meeste die ik daar tegen kwam waren buitenlands.
Zijn jullie wel is op de wallen geweest en wat zijn jou ervaringen en meningen? |
Haha jongen inderdaad hier bij de wallen op de hoek zijn ook allleen maar buitenlanders te herkennen :p wel lekkere btw
|
ja ben er wel geweest.
maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik onder de indruk was van wat ik aantrof. |
Ik ben dr in groep 5 al geweest... vond het wel leuk :+
Toen ik in groep 7 zat, ben ik met mijn vader alle sexshops daar doorgegaan :+ |
Citaat:
De wallen onder mijn ogen zijn mooier.:+:d |
Hehe :+
|
Citaat:
|
Ik heb gehoord dat het die vrouwen geen ene reet kan schelen of je 18 bent of niet, als je maar het geld hebt, zullen ze je de plezier van je leven geven, maar anyway, voor die plezier van mijn leven heb ik mijn vriendin.
|
Ben wel is geweest, maar ik vond 50 euro toch iets te duur. Ik kan het ook gratis krijgen :p
|
Je vriendin is een hoer?
|
Ieder zn eigen beroep... de 1 zit de hele dag achter de computer op kantoor, en de ander staat halfnaakt achter een raam... :')
|
En dan noemt 'ie mij kansloos hè.:z
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het onderstreepte staat niet helemaal goed tegenover het vetgedrukte:P |
Citaat:
|
Ja ja...
|
Denk ik? :P
|
Tuurlijk bedoel ik echt naar binnen gaan en met een hoer neuken.
Wat moet je anders op de wallen. |
nu gaan ze de wallen ook nog inperken.
Verdoemde JP Bak Ellende! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Amoy! :P |
ansichtkaart kopen?
|
Citaat:
|
Hehe, word je vast heel vriendelijk begroet als je weer terug komt... :P
|
Ouch....
|
Maar, dan heb je ook wat :+
|
sm?
|
Break-up sex.
|
hard.
|
Mix van dat alles :+
|
OT:
Mensenhandel, duhh. De enige wallen die ik ken zijn die onder m'n ogen. |
De andere Wallen is chiller :+
|
Citaat:
|
ik heb liever geduld. , dan dat ik naar de wallen ga.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.