![]() |
Zakelijke kleding
Ik wil zakelijke kleding voortaan aan doen naar school omdat ik de sector 'Handel & Administratie' volg en wil/moet ik er gewoon netjes uitzien vind ik. Ik wil ongeveer zo uit zien; http://www.imgdumper.nl/uploads/494f...d247a-rubn.jpg
En hierbij heb 2 vraagjes bij 1e vraag ; Sta ik voorschut als ik me zo aankleed op school? 2e vraag ; Zal ik de overhemd/bloes in me broek doen? (net als op de foto) of zal ik hem gewoon over me broek heen dus NIET in me broek? Ik hoop dat iemand antwoord opkan geven :D |
Dat is niet bepaald zakelijk.
|
nonchalant zakelijk.
En ligt eraan hoe oud je bent, als je 14 bent en je loopt erbij is het stom. Als je wat ouder ben is het gewoon heel casual en kan het altijd. En je moet hem bij je broek in doen. |
Ik loop er altijd zo bij, en absoluut niet je overhemd buiten je broek laten hangen
|
Ik ben 14 jaar, en wil zo op school lopen. Zal ik het gewoon doen of juist niet?
|
Citaat:
2. Over je broek heen doen. In je broek doen doe je maar wanneer je soliciteert eh. :) |
14 jaar? nee man. niemand let er op op die leeftijd.
|
Maar is verplicht 1 dag in de week.
|
Dan zit er idd niks anders op.
|
Nee, maar dat geld pas voor 4e klas en ik zit nog in 3e en ik vind het wel leuk om zo op school te lopen alleen 50% zegt dat ik overhemd in me broek moet doen en 50% zegt juist niet:P en nou weet ik het ook niet meer :P
|
wat Saduf zegt! :)
Ben benieuwd hoe het eruit ziet :) gewoon kleden waar jij je lekker in voelt. als je het niks vind dan kap je er toch mee |
Ik koop vanmiddag de kleding en ik zal wel even foto maken op alle 2 de manier en moeten jullie zeggen wat mij het beste past! :) want volgens zit het allebij wel prettig. :)
|
Citaat:
|
Wat een **** Forum als je hier alles mag doen...
|
ps. lock deze topic maar. niemand op deze Forum kan een serieus gesprek voeren daarom is deze Forum niet zo populair.
|
Dude, doe normaal!
Ga je niet direct op je teentjes getrapt voelen, als iemand zijn mening geeft, die jij misschien niet zo leuk vind. Als je dat doet, kun je beter meteen opflikkeren :') Als jij mij vraagt wat ik er van vind, en ik vind het kut, dan moet je daar mee leren leven, hoe moeilijk het ook is :') :wave: En, niemand kan idd wel een serieus gesprek voeren :') |
gaap. telkens hetzelfde. ramon is wel liev.
owjah, ts: als je 14 bent, doe maar nie. |
oke, nou allemaal je bek houden of jullie hebben een mooi bannetje te pakken. Blijf eens gewoon ontopic in plaats van zo dom te lullen.
|
De kleren maken de man.
Alleen als het verplicht is zou ik het op die leeftijd dragen. Zoniet, dan zou ik er nog even mee wachten. |
Wat voor kutmongool propt zo'n blouse helemaal in zijn broek?
|
Genoeg :')
|
waarom gewoon geen nette t-shirt aan doen? ik doe dat elke dag en ik volg ook handel :p maarja belgie is anders :p ik deed dat ook op 13-14 jaar maar dan gewoon hemd over de jeans :p
|
Ik zou doen wat microsoftman zegt, als je netjes wil overkomen. Want dat andere zuigt behoorlijk hard :')
|
Het zuigt zoiezo al als je 14 jaar bent xD
|
Dat zei ik ergens in het begin ook al, maar dat werd niet geaccepteerd :P
|
Alsof de meerderheid van dit forum vind dat als je er zo uit ziet op 14 jarige leeftijd het cool is xDDD Man, ik vind het op oudere leeftijd nog steeds kut xD *Komt reilly op 40 jarige leeftijd aangelopen met gangster kleren xD*
|
lol je zal ooit en echt pak aan moeten voor mondelinge examens >_>
|
Hehehe
Ik zie het al voor me... |
ja ik ook xD mafia zijn ook gangsters dus dat geld ook als gangster kleding :p
|
En die lopen in keurige pakken.. tja reill... :p
|
Ik denk echt dat als ik later op kantoor ga werken, waar het ook is, of het nou in de game industry is, of een andere baan, dat ik daar in losse kleren ga zitten, en me niks aan ga trekken van die andere mensen in hun kut nette pakken xD
|
Als je bijv. als zakenman dat doet, zul je toch redelijk wat klanten mislopen.
|
Maar ik ben niet van plan zakenman te worden, tenzij ik ten einde raad ben xD
|
Wie weet... :p
|
Nvm, als ik ten einde raad ben heb ik wss al zelfmoord gepleegt. GG. xD
|
Ah, nou als je het echt zo belangrijk vind er gangsta uit te zien :p
|
Matrix regenjas en een grote zonnebril.
all you need. |
En een broek is ook wel handig?
|
Citaat:
|
Ik moest voor men examens in december een pak aan. Het zit eigenlijk wel goed. Ik zou het niet erg vinden om een pak te moeten dragen. Zolang ik een fatsoenlijk loon heb. Trouwens, als je verplicht bent een pak te dragen, dan loopt iedereen er zo bij. Kunnen ze je moeilijk uitlachen hé. Maar op 14 jarige leeftijd zou ik me er geen zorgen over maken.
|
wat 'n rare verplichting. (aa)
|
:yes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.