![]() |
fax na kijken
Ik moet een fax maken in drie talen, zou iemand deze drie even na willen kijken? Mijn talen zijn namelijk enorm slecht.:notgood:
letzter Sommer haben wir zwei Wochen in Ihrer Wohnung Urlaub gemacht. im Juli 2009 würden wir gern zwei wochen zurückkommen zu villa margarit. wir wünschen zurückkommen in der Periode von 1. Juli bis Juli 15. Gern würde ich eine preisaufgabe und Informationen über direktes registrieren Empvangen. Last summer we have rented for two weeks your house. This July 2009 we want two weeks gladly return to Villa Margarit. We want reach in the period of 1 July up to 15 July. Gladly recieve I information over direct books and a offer for this period. Afgelopen zomer hebben wij twee weken appartement villa Margarit gehuurd, dit is ons goed bevallen daarom komen wij dit jaar in Juli graag terug. Wij willen graag komen in de periode van 1 Juli tot 15 Augustus. Ik onvang graag een prijsopgave en informatie over rechtstreeks boeken. |
Jezus zelfs de Nederlandse variant loopt niet lekker.
|
ik heb deze post al eerder gemaakt, en nu doe ik het weer:
Dit forum is voor serieuze problemen, niet om jouw huiswerk te maken en/of na te kijken. |
Citaat:
En Duits, geen idee. En, wtf moet je het in 3 talen hebben? :') |
deed ik niet, allemaal uit m'n hoofd heur. ;)
|
Ow, dan is't goed :*
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.