![]() |
Tentamencijfer na bespreking omlaag!!mag dit?
Goedendag
Ik ben - A6 Ik heb een tentamencijfer van GS teruggekregen 6.4 (tevreden) Gaan we hem bespreken heeft de leraar 2 fouten gemaakt: - Bij de chronologische volgorde had hij zijn eigen antwoordmodel verkeerd, dit komt omdat leerlingen dit zeiden tijdens de bespreking - Hij had ook bij een vraag 2 punten gegeven waar maar 1 had moeten zijn. Door dit alles ben ik 0.5 naar beneen tot een 5.9 mag dit zomaar??? mvg - |
Volgens mij wel.
|
Bij ons op school mag dat niet. Als een leraar een fout heeft gemaakt die voordelig is voor de leerling dan mag de leraar het niet veranderen. Als de fout nadelig voor de leerling is dan moet de leraar de fout wel veranderen.
Dus in jou geval is het nadelig en mag hij dit niet veranderen. (bij ons op school tenminste) |
Ja.
En als je hem zelf op de fout hebt gewezen dan ben je gewoon dom. |
^ Bij ons precies hetzelfde.
|
Lijkt me wel dat dat gewoon kan, je hebt immers toch nog steeds iets fout gedaan?
|
Citaat:
|
Als die kerel later moet verantwoorden waarom hij het goed heeft gerekend is hij de lul.
Vandaar ook dat hij dat wel mag doen. |
Niks aan toe te voegen. En volgens mij wist je dit ook wel.
|
Hmhm, hij heeft gwoon pech :yes:
|
Om je te kunnen helpen, heb ik je woonplaats, adres, pincode, bankrekeningnummer en pinpas nodig.
|
daarmee kan hij je penisgrootte berekenen :')
|
TS is dood.
Gaan veel mensen dood hier :yes: |
sja, accepteer het FAIL geloof of sterf.
dit forum is één grote dekmantel voor mijn praktijken weet je :+ |
Wrom ben ik nog niet dood dan?
|
ik moet je eerst nog bedreigen :+
|
Ah, okej :+
We'll see :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.