![]() |
Lengte, gewicht, leeftijd vraagje.
Hallo leerlingen,
Mijn gewicht is 44 en mijn lengte is rond de 1.60/1.65 en mijn leeftijd is 13 (bijna 14) En mijn vrienden zeggen dat ik best dun ben vergeleken met m'n leeftijd (vind mezelf ook best wel dun) ze zeiden dat ze in de 50kilo waren op hun leeftijd dus wat moet ik hierbij denken of gaat het hierbal (al) om spiermassa want ze hebben wel veel meer spiermassa dan mij? Dankje, MasterMC |
Of zij vreten gewoon meer frikandellen.
|
zoals Amnesia ooit zei: elke dag naar de snackbar gaan, moet jij eens kijken :')
|
Citaat:
nee maar je zou eigenlijk 50 kilo moeten wegen voor een normaal gewicht.. 44 kilo en dan tussen 160 en 165cm is een modellengewicht. zo dun moeten zij uitblinken. jij mag jezelf lekker met frikandellen verwennen;) dont be afraid, you wont be fat;) en je vriendinnen wegen zwaarder idd door de spiermassa. spieren zijn veel zwaarder dan vet.. als je even gaat sporten of gewichtheffen dan weeg je gelijk al wat meer.. en ik kan dat zeggen want ik doe aan fitness;) |
Citaat:
|
is tog normaal gewicht 44kg voor 1.60m. vrienden zijn gewoon jaloers.
|
Nee is te licht. Vrienden zijn gewoon bezorgd
|
ik woog toen ik ongeveer 1.60m lang was 38kg, vond de dokter heel goed van mij. en btw, bmi-test says no.
|
computer says noowww
|
idd :')
... ''computer says yes [?]'' :o |
no.
|
Hmmm.. gewoon niet teveel zorgen over gewicht maken, zolang je geen last hebt, is 't prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik at gewoon normaal hoor.
|
Tuurlijk :d
|
ja. was in de groei. hea.
|
38KG is wel heeeel dun. Ookal ben je in de groei
|
nietwaar. een jaar daarvoor was ik 32kg, moest aankomen van de dokter dus dat deed ik. nou prima tog.
|
Dan was je daarvoor te dun
|
Dat wist zij nog niet cker? -_-
|
Nee
|
Ow.
:') |
Citaat:
|
Misverstandje
FF voor de duidelijkheid, ik ben een jongen :P
|
Een meisje die zich MasterMC noemt is opzich ook wel ongebruikelijk :')
|
Aap.
Citaat:
Citaat:
|
Inmiddels al 14.
|
gefeliciteerd.
ik ben bijna 19. maar wat doet het er toe? |
De klok tikt?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.