![]() |
Dreams - gedicht
I can see you in my eyes
There you standing, next to me I here your voice, I can't realize That it's nothing more then just a dream Because everything seems so real Every word and every touch It's the power that I can feel But the real you that I miss so much And when I'm awake I understand That I was dreaming all the time That you can't be with me at this moment But whatever, nevermind Because all my dreams can come true And it won't be long before you're here Until that time I'll think of you And about the memories that we share. |
niet om je af te branden, maarre...cliché.
|
* kwijl kwijl *
|
saai rijmpje, vernaggeld Engels
|
:loser::loser::loser::loser::loser::loser::loser:: loser::loser::loser::loser:
Wow ... dat was ... SLECHT. |
Citaat:
|
Nooit naar jezelf geluisterd? :')
Oh kom op man, het is toch pure bullshit dit... De zoveelste wannabe schrijver die denkt te kunnen schrijven. Blech. |
Citaat:
Citaat:
Daar hebben de meeste mensen niet de ballen of de intelligentie voor. En aangezien jij hebt laten merken dat jij bij de 2e categorie hoort, hoef ik er niet eens woorden aan vuil te maken, aangezien jij 't toch niet zou snappen. Dat het zo dom is om op internet te zetten daarintegen is toch wel idioot. |
Mwah, ik ga het met je oneens zijn. Je zet 't op internet, dan kan je kritiek krijgen. Of je jezelf nou uit of niet.
|
Citaat:
True, maar dan hoef je 't niet op die manier te doen. Ik zie jou jezelf nog niet uiten. Ben je te kortzichtig voor. :') |
Klopt. Maar ik heb ook niet de gedachte dat ik kán schrijven, in tegenstelling tot die wannabe schrijvers van de afgelopen tijd. Dit geval, Microsoft nog wat, emozwijn.
Citaat:
|
Citaat:
Hypocriet. :') Citaat:
|
Hypocriet is mijn tweede naam, hoe wist je dat?
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehm... nee?
|
Citaat:
Sesamstraat is afgelopen, jouw niveau is niet op 't forum op 't moment. Kom morgen vooral niet terug. :z |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Welke mogool heeft trouwens bedacht dat je ergens verstand van moet hebben voordat je het lelijk mag vinden?
|
Emo en Amnesia.
|
Citaat:
|
Wat jij wil.
Kan jij het eigenlijk? |
Ik doe d'r bijna niet aan, heel af en toe, maar die gaan niemand een fuck aan.
|
Dat zijn de beste schrijvers.
|
Citaat:
Ik ga ook niet dom lullen over voetbal als ik er geen verstand van heb. :z |
Alsnog kan je een wedstrijd dan slecht vinden :')
|
Citaat:
Aangezien ik niet van voetbal houd. :z |
Daar kan ik inkomen :d
|
Citaat:
|
Ook eens leuk. Voor de verandering.
|
Jup.
|
Citaat:
Ik kan een schilderij lelijk vinden zonder een beroemd schilder te zijn. Ik kan muziek lelijk vinden zonder zelf enig muzikaal talent te hebben. etc. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet echt.
Voetbal is geen kunst, dus valt de boel ook niet echt te vergelijken. Je kunt voetbal trouwens best een kutspel vinden ookal heb je er geen verstand van. Je kunt er alleen niet inhoudelijk over lullen, wat met kunst ook zo is. Maargoed, ik beweerde ook helemaal niet dat dat kon. |
Citaat:
Om er even zo omheen te draaien aangezien mijn hoofdpijn mij terroriseert. |
Je imliceerde het wel. Om even met moeilijke woordjes te strooien.
|
Citaat:
Dat zal best. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat dacht ik ook al.
|
Twee briljante zielen, één gedachte? :')
|
Citaat:
Zou me verbazen als je 'm zou kennen. :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.