![]() |
Vrijdag de 13e: de balans.
Gister was het vrijdag de 13e.
Iemand die extra veel pech gehad heeft? Ik zelf heb 5(!) keer mn harses gestoten tegen hetzelfde keukenkastje :') |
Kutweer.
Thats it. |
fototoestel is uit mijn handen geglipt gisteravond, nu is ie kaduuk!
En ook erg leuk precies om 1 over 12 (toen de 13e begon dus) viel alle stroom uit hier in het hotel, erg leuk om mensen te zien die er dan ook echt bang van worden :') |
Gisteren rampzalige talentenjacht gehad :p.
De muziek viel uit,podium zakte in en iemand brak zijn been :') |
omg ik heb gister mn scheikunderepetitie verneukt :d
als ik een 1 krijg sta ik nog steeds een 6.1, dus geen zorgen O-) en ehmm ik moest de kantine schoonmaken en buiten school alle prullenbakken legen.. verder niks ;) |
Dan valt het bij mij nog wel mee, met m'n kutweer :z
|
Eh, Radboud Universiteit was saai en was pas om 5 uur weer thuis, ofzo. Eigenlijk niks dus.:z
|
Oh wacht, ik weet nog iets!
Ze hadden weer zoete troep ipv coca cola cherry in de automaten gestopt. En als je dan op coca cola cherry drukt, krijg je dat naar-kauwgom-smakende-kutspul. Nakkers! |
radboud was idd supersaai! echt waar. heb zowat lopen slapen.
maarja. mijn pech was volgens mij dat ik eerst een vreselijk saaie dag had op radboud, en vervolgens niet wist waar de bus zou komen dus toen moest de bus op ons ( ik en een paar vrienden ) wachten en was de leraar echt superpissig op ons. niet dat dat wat uitmaakte want die leraar is toch een eikel, wat leuk genoeg ook nog eens mn mentor is. mja. tot zover vrijdag de 13e.. |
Bij mij niks raars gebeurt.
D'r stond wel opeens een vage kerel met een ijshockey masker die niet kon praten in de voortuin, maar dat is alles. |
Huisje gesloopt -> 350e borg
2 busjes met een "grappige" actie total loss gereden -> 800 euro Studentikoos weekendje |
hoeveel bier had je op zei je?
|
Prfghehehahahahah! XD
Je zus, kerel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.