![]() |
Ici paris xl
Hey iedereen,
Ik ben bezig om voor school een artikel te schrijven over winkels die verzorgingsproducten verkopen. Een van de onderwerpen dat ik in mijn artikel aanbod moet laten komen is dus ICI PARIS XL. Nu zou ik graag van zoveel mogelijk mensen dus te weten willen komen wat jullie van deze winkel denken. Is hem duur? Is het een winkel voor oudere mensen? Is ICI PARIS XL cool? Hebben ze daar toffe producten? Zijn de verkoopsters daar vriendelijk? Kortom alles wat je over de keten te zeggen hebt... Ik hoop gauw antwoorden te krijgen want moet dat artikel dus binnen een week binnen doen (ben er wat laat aan begonnen :D) greetz, Sopht |
Citaat:
|
Ik ken die winkel niet.
Mag deze wel blijven staan? :* |
Ik kom heel af en toe in die winkel en wat me altijd opvalt is dat de prijzen aan de hoge kant liggen. De verkoopsters zijn wel vriendelijk, althans in het filiaal hier. Over de producten kan ik je weinig vertellen, ik koop ze niet. Ik word alleen maar meegesleept naar binnen. :)
|
Citaat:
Oh wacht, dat doe ik sowieso niet. |
Hey,
Ik heb een vakantiejob gedaan bij Ici Paris XL. De verkoopsters zijn zeer vriendelijk, ik heb veel van hen kunnen leren! Ik heb mensen van alle leeftijden, 'standen' (als ik het zo mag noemen) enzovoort gezien. Duur? Ik denk dat je daar een normale prijs voor een parfum betaalt, €60-€80 voor een parfum vind ik niet duur, zeker niet voor merken als DKNY, YSL, enz.. |
Reclame. Schiet deze persoon dood.
|
Citaat:
ik ga liever naar twee of als je zuinig doet drie concerten voor dat geld. |
Inclusief bier? Dan is dat er maar hoogstens 1.
|
Citaat:
works for me. |
Dan nog kosten concerten een euro of 30, dus is 60 euro er maar 2.
|
Volgens mij ben je dan nog vrij goedkoop uit...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.