![]() |
Verliefd op een leraar..?
Okee dan.. :no:
Ik weet dat ik soms nogal een aparte smaak op het jongensgebied heb, maar een leraar.. :') Het begon nogal onschuldig, ik zei tegen mijn vriendinnen dat ik hem echt aardig vond, dus hun meteen van ''ja je vind hem leuk,etc'' maar, nu vind ik hem dus echt leuk Laats kwam ik echt helemaal happy thuis omdat zijn les zo leuk was! tja, ik probeer hem te vergeten zoals alle andere meiden zouden doen, maar dat gaat nogal best moeilijk als je hem 2x per week ziet.. ik heb geeen idee wat jullie voor me kunnen doen, maar hulp is altijd fijn.. weet even geen raad meer met mezelf.. :no: |
Citaat:
|
Hmm.. zielige reactie
|
hoe oud ben jij? en hoe oud de leraar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en jij?
|
Citaat:
Citaat:
|
dit is een discussie op hoog niveau hier.:d
|
Ik val tenminste niet op m'n leraren :')
|
Citaat:
|
ik heb geen lekkere LERARESSEN. allemaal van die oude mensen die overstressed zijn
|
Haha, nee joh, ik denk ''Hee, laat ik eens even mijn leraar leuk gaan vinden!''
8-) |
Citaat:
Jochie toch. Ik verwijs jou ook door naar de hoek. |
dat moet je ook niet gaan denken he. want dat is niet zo slim:yes:
|
*zucht*
|
misschien moet je een forum gaan zoeken met volwassenere mensen, het gaat hier altijd zo.
:ddaarom blijft het leuk |
Citaat:
|
de vraag is: "wil ik serieus genomen worden?"
|
haha, waar gaat dit in godsnaam over :')
|
Citaat:
Geez. |
Citaat:
|
lol, je bent wel heel orgineel he...... je blijft steeds hetzelfde zeggen en verandert alleen hoek in zandbak of ballenbak
|
Citaat:
Dan weet ik tenminste zeker dat jij het nog begrijpt :') |
dat vind ik dan weer wel aardig:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe oud ben jij eigenlijk? En is er een klik? |
15.
Ja. Bij hem voel ik me veel meer op mijn gemak dan bij andere leraren etc. |
sorry to burst your bubble: He is not interested.
get over it. cry/die whatever, just forget about it. En dat meen ik. op die leeftijd is 5 jaar een gigantisch verschil. Daarnaast kost het hem waarschijnlijk zijn baan als hij iets met jou zou beginnen. Dit valt in de zelfde categorie als alle "emo" meisjes die verliefd zijn op Pete Wentz ( sorry Bren). Iedereen zwijmelt erbij, als je vertelt dat het kansloos is janken ze, en een week later leven ze weer door. sorry, face truth :) |
wat darkness zegt is best hard, maar het klopt eigenlijk wel.
|
Deegbal, verneuk eens geen topics die pas een minuut oud zijn.
|
Ja, opzich wel ^^
Maar ik zie Pete Wentz toch als een heel iemand anders dan een leraar.. :') |
vergelijking blijft overeind.
|
Probeer er gewoon "over te gaan",Het is een heel erg grote drempel.
Maar een leraar kan zeker niks met een leerling beginnen,want dat kost hem zijn job,en het is erg,maar hij is waarschijnlijk niet verliefd op jou. |
Citaat:
Citaat:
En dan komt er vervolgens ook nog een clown doorheen die zegt dat je nooit na moet denken :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verliefd op een leraar...en jij zegt dat DEEGBAL zielig is :')
|
Dit staat op de website:
Help ik ben verliefd op mijn leraar!!! Op jouw leeftijd kan een leraar je grote voorbeeld zijn. Die man/vrouw die alles weet of die man/vrouw die zo knap is....of wat dan ook. Maar er zijn een aantal dingen waar je waarschijnlijk nog niet aan gedacht hebt. - Misschien heeft hij al een vriend(in)? - Een leraar mag niks met een een leerling beginnen! Het is meer het idee dat het leuk zou zijn om iets met je leraar te hebben, de fantasie over hoe dat zou zijn. Maar uiteindelijk komt het erop neer dat je leraar nooit wat met je zou beginnen, omdat dat niet mag. Sterker nog een leraar zou z'n baan als leraar verliezen als hij wat met 1 van zijn leerlingen zou beginnen. Hoe kun je ermee omgaan? Geniet lekker van de fantasie over hoe het zou zijn als je met je leraar hebt, maar vertel het hem nooit. Daarmee zou jezelf alleen maar in een moeielijke situatie brengen. Probeer ondertussen een jongen van eigen leeftijd te zoeken die je veel leuker vind! Zoek ook naar de dingen die je niet zo leuk vind aan de meester, kijk naar zijn minpunten! Ik zou dit zoveel als mogelijk doen en je geraakt er wel overheen. |
Kind kind kind. Net alsof die vent niks beters kan krijgen... Houd toch op.
|
Citaat:
Citaat:
Het begint met een t, en het eindigt op ommy almighty 3x raden. :z |
Citaat:
|
Stel dat het al zo was, wat zou dat hier mee te maken hebben?
|
Gewoon laten gaan. Hoe groot acht je de kans dat deze leraar jou ook ziet zitten? Ik denk dat die kans erg klein is. Bovendien kan hij zijn baan dan wel vergeten. Het moet toch een keer uitkomen. Zet die man uit je hoofd en blijf om je heen kijken naar andere leuke jongens, iets meer jouw leeftijd eventueel. Dat is, zeker op de lange termijn, veel beter voor je.
|
Citaat:
|
Hmm... Dan is't maar mooi dat het niet zo was. :z
|
Ik dacht dat het meestal in liedjes voorkwam..
Maar mhmm.. Das idd wel irri = / 'k zou het gewoon proberen af te stoten en, weet dat leraren anders zijn in de les dan in het echt. |
Dan ben je ook dom :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.