![]() |
Haar kleuren voor mannen
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik heb donkerbruin haar, maar heb wel blonde lokken van voor wat erg lelijk is en ik wil die weg. Ik heb al eens mannelijke haarkleur gebruikt dat voor grijze haren weg te werken is, maar daar krijg ik mijn blonde lokken niet volledig mee weg en het is ook veel te rap uitgewerkt. Iemand die een product kent die dit kan oplossen? Alvast héél erg bedankt! |
Ga naar de drogist en leg daar je probleem voor, die heeft vast wel iets.
|
Dag Noob.
Je moet iets kopen/zoeken wat gericht is op je type haar denk ik. Iets voor grijs haar dekt anders dan een ander soort haarverf. succes. |
Citaat:
In het kruidvat (drogist) zag ik maar 2 merken voor mannen. Het merk van kruidvat zelf en Just For Men, maar dat was ook niet echt permanent haarkleur. Mjah, haarkleur voor vrouwen valt dan weer teveel op denk ik. |
Ja haar kleur voor vrouwen valt op en een dude van 12 die haarverf meeneemt voor mannen met grijze haren niet?
Gewoon kappen met janken. Hoe erg is het om je haar te verven? Als je nou bij de drogist moest vragen om glijmiddel omdat je je vriendin niet nat genoeg krijgt en ze allergisch is voor de standaard glijmiddelen, kan ik me voorstellen dat je je schaamt. Maar je haar verven... stel je niet zo aan man. |
Citaat:
Misschien ben jij van niets beschaamd, top voor jou dan, maar ik vind toch, zeker als jij hier Beheerder bent, dat je rekening mag houden met dat niet iedereen zo is zoals jij. Nuja, bedankt voor je eerste post, en voor de rest zal ik het wel ergens anders uitzoeken. |
een beheerder is een lid met iets extra's.
Chrizly uit zijn mening, en dat is zijn goed recht. en als je het ergens anders uit gaat zoeken, waarom ben je dan in FAIL Gods naam naar dit forum gekomen? Vraag het desnoods bij de kapper gast. |
Ik zie eigenlijk nergens een mening.
OT: Als je je haar nou gewoon bij de kapper laat verven? |
Citaat:
Waarom kom ik hier? Omdat dit het enige forum is waar ik zo'n posts kan posten en ik in het verleden toch ook vaak goed werd geholpen. Ik ken iemand die kapper is, zal het eens vragen, nooit aan gedacht eigenlijk. Bedankt. |
die admin functies heeft hij ook, vandaar dat extra :')
|
De enige officiële admin is Henkus.
|
Kerel, ga gewoon naar de drogist.
Die lui daar onthouden je echt niet, heur. |
er is niks mis met haren verven ik heb ook wel eens van zwart naar blond gedaan voor een party(en dan weer trug)
gewoon doen, vraag desnoods een vriend van je die niet zo 'beschaamd' is. ;) |
Citaat:
Heb nu een iets donkere kleur gepakt, maar mijn blonde haren vooraan willen niet weg, echt vervelend. Bedankt voor je antwoord. |
probeer het met teer.
|
pek en veren.
|
carnaflap? *)
|
Ik mis carnaflapz nu al. :S
|
^^
|
Haarverf is carnaflapz
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.