![]() |
probleempje
ik vind een meisje best wel leuk maar ze had het al met mijn beste vriend. nu is het vandaag uitgegaan, en ze laat duidelijk merken dat ze me leuk vind(wat ik heel raar vind, zo snel). Alleen ja zeggen kan ik niet maken tegenover die vriend of wel dan:?
p.s. het is geen wraak actie of zo |
Als het uit is heeft je vriend er niets meer over te zeggen.Wacht wel eerst eens af of het echt geflirt is of flirt ze alleen om je vriend te vergeten ?
|
neej was onder die relatie ook al wel maar ik ken die vriend echt al heel lang en hij doet wel stoer maar...... dat valt meestal best wel mee.
|
Misschien kun je vragen wat haar bedoelingen zijn ?
|
Mhmm, dat is een klote situatie.
Ik zou zegge, je moet gewoon met je vriend praten over de situatie dat je al wat langer gevoelens had voor dat ene meisje. Maar zie wel dat je er achter komt, dat dat meisje het wel meent en dat ze niet van de hak op de tak springt. |
ik zou eerst even een tijdje de kat uit de boom kijken.
Want je speelt met vuur. |
ga ik ook doen denk
|
Citaat:
|
Wat zou jij een goede vriend zijn dan..
Maar serieus, idd eerst de kat uit de boom kijken:yes: |
Citaat:
|
Je gaat toch niet iets voor je beste vriend verzwijgen :huh: .
Straks komt ie er wel achter, en dan ben je misschien wel je vriend kwijt ofsow. |
neej, ik wacht wel af. over een tijdje vind hij het toch niet erg meer en kut........ ze zet net <3 tommie in haar naam.
trouwens dat boeit niet zo veel, wil niks zeggen toch? |
Dat zegt vast niets, hoor :')
Bedenk voor jezelf eens wat je belangrijker vind, die vriend of dat meisje? |
vriending duurt waarschijnlijk niet zo lang op deze leeftijd en ik ben denk al 8 jaar bevriend met die gast of zo
|
Dat bedoel ik.
|
als ik een tijdje wacht en geluk heb houd ik beide:d\
edit: weg met het meisje die zijn er nog genoeg :) |
Citaat:
Citaat:
Waarom edit jij elke post trouwens? |
hij is allergisch voor post count.
|
Citaat:
|
Okido, goede zaak, zo hoort het.
|
Ghehe :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.