![]() |
Debat
Ik moet voor Maatschappijleer zoveel mogelijk Voor - en tegenargumenten bedenken voor de Stelling:
Jongeren vanaf 16 jaar moeten verplicht een Soa test doen Weten jullie misschien wat argumenten Alvast bedankt! |
Gtfo.
:wave: |
sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik een achterlijk onderwerp.
|
is door school gekozen..
|
Bedenk zelf die argumenten maar.
:wave: |
Ik heb er ook al een aantal, maar nog lang niet genoeg.
Moet 10 voor en tegenargumenten. :S |
Daar heb je hersenen voor, lui kind.
|
die heb ik ook .. ik vraag alleen of iemand misschien nog een argument weet. Maarja:)
|
ze houdt het lang vol Deeg.
|
Het is een zij
Maarja als er zo wordt gereageerd laat idd maar :) |
Citaat:
sorry :$ fixed :) |
Dat verandert de zaak drastisch voor td.:+
|
Citaat:
Bye. |
Citaat:
|
case closed.
|
oehh.... ik ben slim ik doe vwo:yes:
|
Citaat:
|
3e jaar nu en ben wel zeker dat ik overga:d
|
Proost!
Dat zijn betere zaken, laat dan meteen die vrienden met hun drugs en vernielingen ook zitten. |
zitten wel een paar mensen tussen waarvan ik denk dat ze over een jaar van school zijn ja.....
|
je sig. bevat trouwens een beste spelfout.
|
Citaat:
|
dat het door school gekozen is betekent nog niet dat je het moet doen.
ik moest ook een keer een spreekbeurt over het communisme doen, maar ik deed over aids. de lerares vond nie leuk maar kreeg wel een 88) |
Jawel toch ?Wat voor nut heeft het anders dat ze een onderwerp voor je kiezen ?
|
weenie, maar als zei een onderwerp kiezen die jij nie kan of bevalt, dan heeft dat tog ook geen nut? of zit ik nu helemaal fout, want dat kan ook natuurlijk:')
|
Zal van de school afhangen ook.
|
dat denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
Door 'weet niet' als 'weenie' te posten zit je al goed fout, buiten het feit dat je daarmee je standpunt gaat onderbouwen. tssss. |
oke|:(
|
Citaat:
|
Buiten het feit om dat een (groot?) deel van de 16-jarigen nog niet eens sexueel actief is (geweest), is zo'n verplichte test wel een behoorlijke schending van het recht op privacy. Je beslist bovendien zélf of je zo'n test wil, ik vind het te ver gaan dat de overheid dat zou moeten beslissen. Zelfs de vaccinaties die baby's krijgen zijn vrijwillig.
|
Citaat:
Grootste probleem lijkt me dat het kneiter veel geld kost om maar even iedereen te laten testen, terwijl het grootste deel waarschijnlijk toch negatief is. Daarnaast kan je iemand niet verplichten zn bloed af te laten tappen. En vanaf 16 jaar? Wat wil je dan? Ieder jaar? Ieder half jaar? T is een moment opname. Op t moment van de test heb je niks en diezelfde avond laat je je suf neuken en spuit de pus je kut uit. Maar ag niets aan de hand hoef toch pas volgend jaar weer getest te worden. Lijkt me een beetje gevalletje van verkeerd gevoel van veiligheid. Beter geef je aandacht aan de symptomen van een soa en maak je toegang tot de soa poli laagdrempeliger. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.