![]() |
Om even een oud cliché aan te wakkeren...
Kunnen we proberen om in de zomervakantie een grote forum meeting op touw te zetten?
|
Waarom?
|
Mag vast niet van mijn papa en mama.
|
1. het is een soort van in het slop geraakte traditie.
2. het lijkt mij erg leuk om een aantal forummers in real life te ontmoeten 3.waarom niet 4.niemand is verplicht om te komen 5. gezelligheid is altijd positief. |
Goeie redenen :yes:
|
Ruud ook?
|
het is een forum meeting, geen FAIL meeting ;)
Dus ja, in principe is ook "Ruud" welkom. |
Lijkt me een goed idee !
ik ben er niet bij :P |
Ja.. ik ben der ook niet.. ik ben niet zo'n voorstander van afspraken maken via internet.. maar jullie wilde mij er waarschijnlijk toch nie bij hebben.. weer een probleem opgelost
|
zijn er ook nog mensen die het WEL een leuk idee lijkt? :)
|
Ik woon in belgië dus dat gaat niet voor mij maar het lijkt me wel leuk.
|
ik heb ook niet gezegd dat het geen leuk idee is.. ik ben er alleen geen voorstander van :yes:
|
Waar wil je dat dan gaan houden??
Iedereen woont verspreid door NL en BE.. |
als ik weet wie er zou willen komen zal ik een plek kiezen die precies in het midden ligt.
|
kom gezellig naar breda :) ligt ook dichtbij voor de belgen of baarle-nassau
|
eerst wil ik weten wie er allemaal geinteresseerd zijn in een dergelijke meeting.
Pas daarna, als er voldoende interesse is, gaan we kijken wat allemaal haalbaar is :) |
Had het graag overwogen, maar ik zit de hele zomer in de States. Volgende keer beter. :)
|
Ben all summer long in het warme Spain (h)
|
ik denk dat ik volgend jaar lekker naar renesse ga..
ben nou nog 15:( |
Citaat:
Florida is ook heerlijk warm, though.:thumbsup: |
ow wat spijtig voor je alexander XD
[je weet hoe het zit bij mij, dus srry] |
onze persoonlijke meeting is pas in april.
misschien is de situatie tegen die tijd anders. |
Citaat:
|
Breda idd dicht bij :yes:
|
Nee, deze groep bestaat uit te veel lelijke mensen, daarmee verstoren we de openbare orde en richten we schade aan de ogen van de emnsen die ons (er daarmee bedoel ik JULLIE) zien :p
Even zere-neus: nee, ben een keer op een meeting geweest en vond t niet zo leuk:nope: |
Citaat:
|
nee.
als er genoeg animo is dan is iedereen welkom. newbie of geen newbie, ban of geen ban. |
Citaat:
Welke school? KSE? Munniken? Basisschool? |
Citaat:
Maar hang hier zo af en toe nog wel rond. Nostalgie zeg maar. |
Of gewoon niks anders te doen?
Maar dit heeft niks met het onderwerp te maken. Ga maar door met die 'meeting' regelen jullie. |
GA toch weg Ruud :z
|
Nee.
|
Kijk, je zegt bovenin het topic al dat je niet komt, maar je gaat wel lopen zeiken op andere leden terwijl je hier dan niets meer te zoeken hebt. Vind je het raar dat ze het vragen of je dood wilt? :z
|
Ik heb niet gezegd dat ik niet kom.
Heb ook niet gezegd dat ik wel kom. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.