![]() |
eey
heey allemaal,
ik ben nieuw:wave: ik woon in Delden(klein piepstadje) en ik ben 16 jaar hou van voetballen en ik zit op drummen:D ltrz |
Ben je van plan om de FAIL god te aanbidden ?
Enne,hoi. |
Fail god?
klinkt gezellig, maar is dat iets nieuws? |
Kijk maar rond op het forum. :yes:
|
oke:thumbsup:
|
ik ben lid geworden:D
|
Nu afwachten wat de FAIL god ervan vindt.:')
|
Bij iedereen die hier lid is staat 'lid' onder zijn naam. :')
|
:z
|
Citaat:
|
Voor welke vacature.
|
Weet niet,ik vroeg of hij de FAIL god wou aanbidden en toen joinde hij de FAIL society gewoon.:')
|
hierbij verklaar ik Evil Inside tot lid van de FAIL kerk inde functie van FAIL acoliet.
u dient in alle gevallen het voor uw God op te nemen, het met hem eens te zijn, en hem te vertellen hoe geweldig hij is. U dient FAIL Acoliet neer te typen bij persoonlijke titel, bij uw account instellingen. Wie uw FAIL God is? Ik. welkom, FAIL acoliet. :love: |
Welkom...
|
Citaat:
Dank U_0_ |
Let the god bless you with FAIL.
|
*blessing geeft*
|
Amen.
|
Halloowww..
|
ik vertrouw dit niet.
toch maar hoi. |
Hallo meneer, nog een keer een nieuwe account maken en ik ga een IP-ban voor je regelen.
|
Weer ?Komaan gast dat meen je niet.. |:(
|
wat?
|
evil inside tripped AE detector
-------------------------------------------------------------------------------- evil inside seems to have multiple personalities using Mr.kerel and disabled and evil inside sharing the same computer. ------------------------------------------ Echt of je moet hard maken dat je een vriendje of iets dergelijks bent van disabled, OOO-OOO-CONTY of Mr.Kerel of je krijgt een IP ban en houd het helemaal op. |
waar heb je het over:?
waarom krijg ik een IP ban ik zit net op dit forum en heb niks fouts gedaan toch:huh: |
Ketter?
|
;)Nooit
|
Meerdere accounts is best slecht.
|
dat mag toch ook niet
|
ja, dus ben je een beetje ban-gevoelig nu.
|
hoezo, ik heb toch geen meerdere accounts:wave:
|
jawel.
|
waarom denk je dat:no:
|
Citaat:
Citaat:
:z |
kan hij het niet mis hebben dan?
dit is mijn eerste account echt waar! sjonge, ik kom hier net en dan meteen allemaal trammelant. ik wou ook alleen maar bij het forum. |:( |
toedels
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.