![]() |
Debat; ontwikkelingshulp
Hee mensen,
Ik heb maandag a.s. een debat over ontwikkelingshulp, alleen ik zit met mijn handen in het haar, want ik kan geen argumenten verzinnen. De stelling luidt: Het grootste deel van ontwikkelingshulp moet aan vrouwen gegeven worden. Ik ben tegen deze stelling. Één argument heb ik al: gelijkheid tussen man en vrouw (artikel 3 van de Europese grondwet). Kan iemand helpen?:) B.v.d. |
Ik vind het wel goed zo. Het is een grondwet en een nogal belangrijk principe.
|
Dat vind ik ook,waarom moeten vrouwen meer krijgen dan mannen?
Volgens mij zijn we nog altijd evenwaardig... |
Emancipatie is het woord.
Alleen zijn vrouwen in het algemeen begripvoller en daarom kan het misschien zo zijn.Voor de meeste kraam ik toch bullshit uit dus mijn posts maken niks uit.^^ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hier is dat juist niet zo. Citaat:
|
Citaat:
Gebaseerd op het oerinstinct van de vrouw dat ervoor zorgt dat ze altijd toegeeft aan huilende kinderen en meer gevoel voor medelijden heeft dan de man.Allemaal geleerd tijdens SEI dus scheld mij niet uit.O-) |
OT; denk nog maar ietsje harder. :|
|
Citaat:
en dit soort verhaaltjes zijn gewoon klinkklare bullshit. Een of andere socioloog constateert iets en verklaart het met een hoop achterlijke bullshit die toch niet te onderzoeken valt. Ik schold je trouwens niet uit. |
Wat dat betreft zijn sociologen, psychlogen en alles wat eindigt op logen gewoon mongolen met een gegarandeerde beroepswerkloosheid.
|
Neh, maar dat soort mensen moet echt eens minder serieus genomen worden door de meeste mensen en door zichzelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zijn wel de leraren die het je zeggen |
Oh, ga eens door dan?
|
Gestikt in een slok koffie achter z'n scherm.
|
Ghehe :+
|
jwz
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.