![]() |
een probleem
ik ken een meisje
waarvan ik niet weet of ik haar leuk vind of niet zij vertrouwt mij en ik haar das probleem 1 probleem2 = ik heb haar vertrouwen misbruikt en zij weet het niet wie kan mij hierop antwoord geven willen jullie tips geven |
Dan moet je hier niet komen als je geen negatieve antwoorden wilt
|
Ik stond op het punt om je een pluim te geven omdat je een apart topic hebt geopend voor je probleem en wilde net een serieuze reactie geven tot ik het onderste gedeelte van je post las.
Kruip eens gauw terug onder de steen van waaronder je vandaan ben gekropen! |
oke ik begrijp hem heb hem verandert nu beter
|
Kijk, zo mag ik het graag zien :)
Citaat:
Om te beginnen moet je eerlijk tegen haar opbiechten waarin je haar vertrouwen hebt misbruikt, hoe erg dit ook is. Want als ( hier kom ik straks op ) ze je leuk zou vinden en jullie een relatie krijgen zou dit tussen jullie in komen te staan en alles kapot maken. In het begin denk je dat het wel weg zal gaan, maar die verzwegen last wordt alleen maar groter. Zeg dus dat je haar vertrouwen hebt beschaamd, en waarmee, en waarom. Als jullie goede vrienden zijn ( en met misschien kans op meer ) moeten jullie hier samen uit kunnen komen. Om op dat andere gedeelte van je probleem terug te komen: heb je wel eens geprobeerd met haar te flirten? Als je daar een negatieve reactie op krijgt kan je wel inpakken. Ik zou dat eerst eens proberen. Rustig opbouwen ;) |
beetje chatten, drankje doen, bioscooptje en voor het weet ga je van bil.
|
bedankt voor de tip het is onder tussen 3maanden geledenen ik zit er behoorlijk mee
dus hier heb ik wel wat aan |
Ik zou zeggen probeer eerst achter te komen of je haar ECHT leuk vindt!!! Maar ik vind dat je haar wel moet vertelen dat je van haar vertrouwen misbruik heb gemaakt!!! Als het toch blijkt dat je haar leuk vindt, ga je je altijd schuldig voelen voor dat ene wat je hebt gedaan/gezegt. Verder sluit ik me aan wat the_darkness zegt!!!
|
Citaat:
|
:+
|
Citaat:
Maar dat is het punt niet. |
Spange chickiezzzz
|
Citaat:
|
hoe heb je haar vertrouwe geschaadt dan???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whahahahahahahahaha!
|
die woordspeling....:')
prachtig. |
Citaat:
Ik was ook heel boos toen ik het hoorde. :[ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.