![]() |
Komieken...
Kent er iemand Alex Agnew of Phillipe Geubels ?Vindt ze persoonlijke 1 van de betere vlaamse komieken al moet ik toegeven dat Hans Teeuwen beter is.
Alex Agnew : http://www.youtube.com/watch?v=z_rhfQgobP8 Philippe Geubels : http://www.youtube.com/watch?v=HQI33Lk3n2w :+ |
Die uit Engeland met die Fez, Tommie Cooper, stierf in het harnas, dat was pas grappig.
|
Ik ken ze niet.
|
Vindt ze wel lachen vooral Alex Agnew.Hoe hij alles in het belachelijke moet trekken.:d
Maar soms overdrijft hij wel met zijn geluidjes. |
klopt.
|
Alex Agnew heb ik laatst een show van gezien, goeie gast.
Hans Teeuwen is natuurlijk De Koning. |
Hans Teeuwen is gewoon magistraal.
Bert Visser is ook altijd geweldig imo. |
Op de dvd 'Kaboom' de eerste show van Alex Agnew stond een extraatje waar je stukjes uit zijn Nederlandse tour kon zien.Niemand van de zaal moest lachen terwijl ze in België altijd plat gingen van het lachen.Vind ik nogal raar.:$
|
De humor verschilt gigantisch. Wij zijn meer nuchter en kunnen meer lachen om andermans leed. Het moet altijs ten koste van een ander gaan. Geeft verder niet, maar dat hebben die Engelsen niet door.
|
Ach, wij hebben Theo Maassen :+
|
Jochem ook, maar dat maakt mijn pis echt niet lauw.
|
Jochem Meijer heeft zo zijn momenten, maar hij vertrouwt teveel op zijn ADHD act imo.
Owja, over Icarus zn ban: wasn't me 8{ |
Chrizly zeker hahah
|
nah, blaabje, omdat Icarus het lief vroeg.
Ik kan de humor er wel van inzien eigenlijk :d |
Was bij mij ook, Blaab ftw.
|
Waarom begin je geen social group in de trant van "Fans van BlaBla" ? :+
OT: Zijn er ook nog fans van Herman Finkers hier? |
Lata, als ik er 1 maak dan sta ik in het middelpunt, aangezien jij nu FB bent moet ik met wat origineels komen omdat ik na jou het meest avtieve lid ben, (Liam buiten beschouwing latende.) Dus tjah. :+
En Herman Finkers is een baas. |
Citaat:
|
Ik werk tegenover Karl Nooten. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"we hebben anorexia en zijn hier toevallig aan komen waaien"
|
:+
|
Briljant. :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.