![]() |
GTA 4 is best leuk.-
Eerst vond ik het dorky enzo, omdat m'n broertje het alleen speelde. Maar online is het best bruut. En bloed blijft aan je bumper zitten. :Y)
|
het is een mooi spel zoveel is zeker.
Misschien toch waard om een keertje te gaan downloaden. Dat doodt de tijd tot Guild Wars 2 komt. |
Dat auto rijden is wel wat trager enzo, maar de graphics zijn beter, vooral in de gesprekken, die monden bewegen normaal ipv die kleihoofden uit de vorige.
|
Geef mij maar fable 2.:$
|
die staat ook op m'n lijstje voor over een paar maanden
Saints Row 2 is de minder serieuze, leukere versie van GTA IV. heb ik gehoord iig. |
Ik heb één keer GTA IV gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het een tyfus echt spel vond.
|
Kut spel.
|
GTA IV is overhyped.Er zijn veel betere rpg's.
|
Fallout 3. :yes:
|
Mafia 2 FTW! :d
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt het vergelijken met die mmorpg's die zich afspelen in de middeleeuwen.Je bent in fable zo vrij als een vogel en je kan bijna alles.:d Nouja,ieder zijn smaak.:yes: |
Ja, maar waarom zou je in godsnaam gaan WERKEN in een game.
|
Het zijn minigames,maar om eerlijk te zijn,ik werk ook niet in dat spel.Meestal koop ik huizen en verhuur ik ze weer.Mij gaat het vooral om de quests.
|
Heb je ook weer het Solus Great Sword toevallig?
|
Nop,ben nog een arme noob met zwaarden uit een npc winkel.
|
1 woord: arena :yes:
|
bedoel je dat ding met 8levels waar je elke keer je tijd moet kloppen?Begint na een tijd saai te worden hea ?
|
farmen is niet bedoeld om leuk te zijn ;)
|
Heb je het spel ook ?
|
ik speel het bij vrienden :)
En ik speel wel vaker RPG's ( en heb de originele Fable van naadje tot draadje uitgespeeld inclusief alle demon doors ) dus ik weet wel ongeveer hoe het moet ;) |
Fable lijkt me niets.
|
De eerste fable heb ik zelf nooit gespeeld maar er zitten naar't schijnt veel fouten in.Wel kon je in de eerste geld verdienen met quests en in de 2de niet meer.
|
Ik bedoelde eigenlijk 2.
Maar 1 lijkt me ook kut. |
Ik reageerde eigenlijk op wat TD zei.Maar ieder zijn smaak.:d
Ik kan me wel vinden in elke rpg. |
Ieder z'n eigen. :)
|
Online met gta 4 is wel bruut. Je kan gewoon uit niets worden overgereden of neergeknalt worden. Meestal als je inlogt zit er al iemand in een auto die over je heen rijdt, :d
|
Het spel is al zo lang uit dat er ondertussen altijd freaks online zitten die je bijna altijd neerknallen.Is zo stom aan online games vind ik.:d
|
Ik nakte ze aardig voor de eerste keer, als je meerdere keren dezelfde kapot schiet, en ze zien je daarna weer, rijden ze snel weg en worden ze je zat. :d
|
Op resistance 2 word ik altijd direct neergeschoten.:no:
|
Wats da?
|
Resistance heeft als ik het goed heb een beetje dezelfde insteek als Gears Of War en Halo.
Aliens vallen aarde aan, wij vallen aliens aan. |
Klopt.Maar gears of war 2 is veel beter.
|
ik ben weer op de hoogte. :d
|
Heb jij x360 of ps3 ?
|
Ps3.
|
Dan zou je resistance toch moeten kennen denk ik.:p
1 van de weinige goeie ps3 exclusive shooters naar mijn mening. |
hmmz, ik speel te kort om dat te weten I guess. :d
Gebrek aan vrije tijd. |
Ga er zo maar eens voor zitten, maar eerst de post weglopen hier. :d
|
Ik wil F.E.A.R. 2 hebben.
|
Heb ik ergens iets over gelezen.Ps3 exclusive niet ?
|
Ook voor de pc. :)
Zal ik een stukje gameplay posten? |
Dat zou aardig zijn.:yes:
Ik heb nu een xbox360 maar als er nog meer goede shooters uitkomen voor de ps3 alleen ga ik toch overwegen een ps3 te kopen.Ik vind pc-shooters niet zo leuk. |
|
Ziet er bruut uit.Dat wordt mijn vriend aanzetten om het te kopen zodat ik het bij hem kan spelen.
|
:+.
60 euries. |
Ik heb nog nooit een spel gekocht dat pas uit was.:d
Behalve Gears Of War2 maar dat was omdat die bij mijn xbox360 kwam.Het was dat erbij nemen of Lego Indiana Jones en Kungfu Panda. |
Dan is de keuze snel gemaakt. :+
|
Gears of war was ook de enige reden waarom ik een x360 wou en geen ps3.:d
|
Echt waar?
Ik heb ook een 360, maar zou liever een ps3 hebben. Dat X-Box live kost geld. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.