![]() |
Enquetetje MA: Zelfverdediging bij misdrijven
Hey,
Voor school maken wij een PO Maatschappijleer en ik waarvoor we een enquete houden van maar liefst één(!) vraag. Ik zou het op prijs stellen als jullie deze vraag eerlijk beantwoorden. Om er wat aan te hebben voor onze PO, zouden we het fijn vinden als je je naam bekend maakt bij mij (desnoods via privébericht met antwoord en naam). Het onderwerp is zelfverdediging bij misdrijven. Zelfverdediging bij misdrijven…. A) Moet altijd kunnen, bij alle soorten misdrijven B) Moet kunnen wanneer het gaat om een geweldsmisdrijf C) Moet alleen kunnen wanneer het leven van de betrokken persoon in gevaar is D) Moet nooit kunnen Alvast erg bedankt! |
moet altijd kunnen.
|
Hey,
Bij nader inzien kies ik b.Sorry. |
Fu.
|
Citaat:
|
Ik stem eigenlijk voor geen van de antwoorden,maar volgens mij moet het altijd kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
A zou idioot zijn "Hey! hij steelt mijn portemonee, nu mag ik hem doodslaan." |
Idd. Ik ga ook voor B :)
|
Dankjewel. Weet dat het heel vervelend is, maar ik kan er niks mee als ik niet weet hoe je heet (desnoods in een privébericht ofzo).
Alvast bedankt. |
Waarom moet je onze naam weten ?
|
Wtf.
|
Citaat:
Bij een normale gerandomiseerde enquete worden ook geen gegevens opgeslagen van de geenqueteerde dus waarom zou jij dat wel moeten. |
Inderdaad,wat kan jij nu met een naam doen?:z
|
Niets.
Dit mens is gewoon raar. |
B
|
Is dat de Nederlandse of de Belgische wet?
|
oke, dan ga ik voor antwoord A. :+
|
:+
|
Citaat:
|
A) Moet altijd kunnen, bij alle soorten misdrijven
Die dus. Sterker nog, ik vind dat je iemand mag doodsteken zodra die ook maar iets crimineels uitvoert, of jij er nu de dupe van bent of niet. :') |
^best be joking
|
Denk het niet. Anders had die sukkel geen ban.
|
Weer?
|
Ja.
Op de dag van zijn unban iemand de dood toewensen draagt niet niet echt bij aan dit forum. |
Nu weten we het wel.
|
Citaat:
|
Mijn excuses.
Ik las al die posts over dattie alweer weg is omdat hij iemand te dood heeft gewensd achter elkaar. |
Shit happens.
|
De dommerik..:')
|
A
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.